Dosedanjo kombilimuzino so Francozi občutno spremenili, pa ne le oblikovno. Doslej zelo visoko nasajenega DS4 so znižali bližje k tlom, s čimer so upravičili tudi nastanek derivata DS4 crossbacka.
Oba sta seveda zaradi osamosvojitve znamke izpod Citroëna izgubila tudi puščični znak, po novem novo masko in pokrov motorja krasita le oznaki DS. Svetila so kobminacija LED in svetlejšega ksenona, tudi ostali vložki avtomobil zbližujejo z že obnovljenim DS5.
V notranjosti je glavna novost sedempalčni zaslon, s pomočjo katerega so se znebili kar 12 klasičnih stikal. Dodane so barve zunanjosti, po novem je možnost izbire drugačne obarvanosti strehe, hkrati si lahko kupci omislijo boljše notranje oblazinjenje.
Tudi crossback, ki je od tal odaljen za tri centimetre več in daje z zaščito in strešnimi nosilci videz klenega križanca, je gnan zgolj na prvi par koles. V motorni paleti so po trije bencinarji in dizli, poleg ročnega pa tudi avtomatika.
S premium kombilimuzinami in križanci bo DS4/DS4 crossback pričel resno meriti moči novembra, ko bo zapeljal v salone. Še prej pa bo v Frankfurtu razkril tudi nekatere druge za zdaj še skrite podatke, vključno s ceno.
dezurni@zurnal24.si