Prenovljeni 2008 okrepljen v boj med križanci

Foto: Miha Pečoler/SAA Peugeot 2008 Foto: Miha Pečoler/SAA Peugeot 2008 Foto: Miha Pečoler/SAA Peugeot 2008 Foto: Miha Pečoler/SAA Peugeot 2008 Foto: Miha Pečoler/SAA Peugeot 2008 Foto: Miha Pečoler/SAA Peugeot 2008 Foto: Miha Pečoler/SAA Peugeot 2008 Foto: Miha Pečoler/SAA Peugeot 2008 Foto: Miha Pečoler/SAA Peugeot 2008 Foto: Miha Pečoler/SAA Peugeot 2008 Foto: Miha Pečoler/SAA Peugeot 2008 Foto: Miha Pečoler/SAA Peugeot 2008 Foto: Miha Pečoler/SAA Peugeot 2008 Foto: Miha Pečoler/SAA Peugeot 2008 Foto: Miha Pečoler/SAA Peugeot 2008
Izdatno prenovljeni peugeot 2008 želi uspešno zgodbo malega križanca nadaljevati z več tehnologije in sodobnejšim pogonom.
Oglej si celoten članek

Peugeot 2008 je po treh letih doživel prenovo. Na zunaj se ga prepozna predvsem po precej bolj možatem prednjem delu z agresivnejšo motorno masko in zaščito nižjih predelov avta, revitaliziran je tudi zadnji del. Še posebej zanimiva novost je GT line oprema, ki križanca “obleče” v športnejšo podobo s 17-palčnimi platišči, veliko kroma in dodanih črnih obrob.  

Znotraj se prenovljeni 2008 izkazuje po nekaterih spremembah, ki vključujejo zadnjo generacijo t. i. i-cockpit zasnove instrumentalne plošče, na katerem po novem voznik tudi nadzoruje delovanje grip control sistema za nadzor gnanih koles. Prek petih programov, ki jih izbira z vrtljivim gumbom med sedežema, lahko voznik odvisno od podlage prilagaja nadzor nad zdrsom, podatki pa se izpisujejo na zaslonu. 

Foto: Miha Pečoler/SAA Peugeot 2008 Precejšnja pridobitev je tudi funkcija Mirror Screen, ko na zaslonu lahko uporabnik zrcali vsebino svojega mobilnika, peugeot 2008 sedaj pozna tudi Apple car play (200 evrov) za povezljivost z jabolčniki, medtem ko bo potrebno na različico Android Auto še počakati. Pozitivna vest je tudi, da je 2008 pridobil sistem za samodejno zaviranje v sili city AEB, vendar pa ne glede na različico opreme ostaja na seznamu doplačil. Zanj je potrebno odšteti slabih 400 evrov.

Kombinacija 3+3

Motorji so ostali pri istih kilovatih, vseh skupaj pa je šest, po tri na strani bencinarjev (vsi 1,2-litrski trivaljniki) in dizlov (vsi 1,6-litrski). Pri znamki izpostavljajo njihovo učinkovitost, v prid jim govori tudi letošnja nagrada Svetovni motor leta, ki ga je prejel trivaljni bencinar. Pri 81-kilovatnem 1,2 pure tech bencinarju je novost možnost avtomatskega menjalnika, ki smo ga že vzljubili v modelih 208 in 308. 

Opremski paketi so trije, access, active in allure, najbolj logična izbira pa se zdi sredinski active, ki že ima multimedijski sistem in avtomatsko klimo. 

Foto: Miha Pečoler/SAA Peugeot 2008 Cene na uradnem ceniku so se v primerjavi z dosedanjim 2008 zvišale za med 200 in 300 evri, brez upoštevanja drugih ugodnosti pa se pričnejo pri 14.109 evrih za 1,2 pure tech (82) access različico. 1,2 pure tech (110) active je ocenjen na 16.603 evrov, 1,6 blueHDi (100) active pa na 18.616 evrov. 

Peugeot 2008 bo brez dvoma uspešno zgodbo med malimi križanci znal pisati naprej. Nenazadnje se je na velikem testu križancev, ki ga je Žurnal24 izvedel v sodelovanju z drugimi slovenskimi mediji, uvrstil na visoko drugo mesto. Več TUKAJ.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.