Prvi adut štirivratnega kupeja je drzna oblika, s katero sledi večjemu modelu CLS, ki velja za oblikovalsko ikono znamke.
Nizka strešna linija in aerodinamični oblikovalski prijemi so ga naredili zelo „spolzkega“, saj se hvali z najnižjim koeficient zračnega upora med serijskimi vozili (0,22). Za primerjavo, opel ampera je imela kot doslej najbolj "spolzki" avtomobil koeficient 0,235.
Ostre linije
Po razredu A je povzeta notranjost, nekaj novosti pa je tehničnih. Tako je serijski izpopolnjeni asistent za podporo vozniku (collision prevention assist). Opozorilo pred trkom zdaj deluje že pri 7 km/h, prej je delovalo pri 30 km/h. Ne glede na krmiljenje je serijsko direktno krmiljenje s spremenljivo servo podporo, za več agilnosti in občutka moči v ovinkih skrbi asistent za dinamiko v ovinkih.
Za doplačilo so vozniku na voljo asistenčni sistemi, ki zaznavajo vozila v mrtvem kotu, asistenca za ohranjanje smeri, aktivni asistent za parkiranje (vzdolžno in prečno) ter kamera za vzvratno vožnjo z dinamičnimi črtami.
Tudi dizel, kasneje še štirikolesni pogon
Jeseni prihajata še modela CLA 250 s štirikolesnim pogonom 4MATIC in češnja na torti, športni CLA 45 AMG 4MATIC z 265 kilovati moči (360 KM), ki bo stal 55.000 evrov. Za vstopni bencinski model je treba odšteti 26.990 evrov, dizel stane najmanj 31.800 evrov. Uvoznik načrtuje, da bo letos na slovenskih cestah 80 modelov CLA, prihodnje leto pa še 20 več.
S tem pa se zgodba s črko A ne končuje, saj prihajajo še novi modeli, ki jih bodo izdelovali na isti platformi - mali terenec, karavanski CLA shooting brake, v prihodnosti pa verjetno tudi kabriolet.