Predstavljen novi BMW serije 5, zdaj tudi kot električni i5

Foto: BMW BMW serija 5 Foto: BMW BMW serija 5 Foto: BMW BMW serija 5 Foto: BMW BMW serija 5 Foto: BMW BMW serija 5 Foto: BMW BMW serija 5 Foto: BMW BMW serija 5 Foto: BMW BMW serija 5 Foto: BMW BMW serija 5 Foto: BMW BMW serija 5 Foto: BMW BMW serija 5 Foto: BMW BMW serija 5 Foto: BMW BMW serija 5
Nova, osma generacija serije pet je močno zrasla tako tehnološko kot po centimetrih, ohranja karavana in prvič uvaja električno različico i5. Za vsakogar nekaj, torej.
Oglej si celoten članek

BMW je predstavil naslednjo generacijo enega svojih temeljnih in najstarejših modelov. Naj takoj zapišemo, da ima serija pet osme generacije očitno vlogo nekoliko umiriti strasti, ki jih je razvnemal BMW dizajn pri nekaterih ostalih novodobnih modelih, v prvi vrsti seriji 7 in XM. Ohranja eleganco, a hkrati z različnimi detajli poudarja naprednost. Tokrat bolj zadržani ledvički je mogoče osvetliti. Zadnja svetila so v obliki črke L. Serijo 5 si bo mogoče izdatno prilagoditi, saj je vključena tudi v program BMW Individual. 

Ostaja torej avto, namenjen za premijske poslovne in družinske prevoze. In to ne glede na cesto po svetu, po kateri bo vozil. Avto je zrasel za skoraj 10 centimetrov v dolžino, tako da je prvič presegel mejo petih metrov. Je tudi nekoliko širši in višji. 

Foto: BMW BMW serija 5 Foto: BMW BMW serija 5 Foto: BMW BMW serija 5

Znotraj je serija 5 ostala dokaj tradicionalistična, novost pa je seveda prehod na povsem digitaliziran in ukrivljen kokpit z 12,3 in 14,9 palčnima zaslonoma. Ohranja tudi številne fizične gumbe za upravljanje, volan je prenovljen in spodaj sploščen, lahko pa ima dva ali tri krake. Prvič pri BMW je v osnovno različico vključena popolnoma veganska notranja oprema. 

Foto: BMW BMW serija 5 Foto: BMW BMW serija 5 Foto: BMW BMW serija 5

Konkreten napredek je pri asistenčnih sistemih, med drugim avto omogoča polavtonomno vožnjo stopnje 3 (brez držanja volana na avtocesti), kjer je to zakonsko dovoljeno.

Baterijski i5 je prav gotovo glavna novost. Uporablja isto arhitekturo kot bencinski, priključni hibridi ali dizelski modeli. Na voljo je v različici eDrive40 z 250 kW (350 KM) in M60 xDrive, ki doda prednji motor in ima skupno moč 442 kW (601 KM). Obljubljen doseg z enim polnjenjem je do 582 kilometrov. 

Kot prvo vozilo bo BMW i5 uporabljal funkcijo Plug & Charge, ki na javnih polnilnih postajah omogoča samodejno avtentikacijo in shranjevanje do petih posameznih pogodb z možnostjo polnjenja.

Ostali pogoni v Evropi bodo za zdaj še priključna hibrida 530e in 550e xDrive (edini šestvaljnik!), bencinski 520i in dizelski 520d ter 520d xDrive.

Foto: BMW BMW serija 5 Foto: BMW BMW serija 5 Foto: BMW BMW serija 5 dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 07:33 25. Maj 2023.

    OK, bočna linija všečna, dinamična, skoraj športna. O ostudnih ledvičkah se je že veliko pisalo, pa se jih nič ne …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.