Najmanjši BMW v povsem novi, digitalizirani generaciji

Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1
BMW je predstavil povsem novo generacijo svojega najmanjšega modela serija 1, s katerim vstopa v novo dobo pogonov in tehnologije.
Oglej si celoten članek

Kar presenetljivo hitro, komaj pet let po rojstvu zdajšnje generacije, so pri BMW že povsem na novo razvili in predstavili novo serijo 1, ki tekmuje v razredu kompaktnih športnih kombilimuzin. 

Pri četrti generaciji modela BMW serije 1 želijo nadaljevati z zgodbo, ki se je v zadnjih več kot 15 letih zgradila okoli enega najbolj dinamičnih avtov svojega razreda. Avto je v primerjavi s predhodnikom zrasel za dobre štiri centimetre in zdaj v dolžino meri 4,36 metra. Tudi nekoliko višji je postal. 

BMW Prenovljena BMW serija 3 z novimi očmi in več moči

Oblikovno ostaja BMW serije 1 prepoznaven, čeprav z jasnimi razlikami od predhodnika. Ohranja dinamično zasnovan sprednji del, na katerem so uporabili vodoravne in poševne letvice v ploskih ledvičkah, novi so dvojni LED žarometi, kot opcija pa seveda matrični.

Avto ima tipične, klinaste proporce in 'močan' zadek, na katerem so luči netipično 'nakljukane' podobno kot pri zadnjem X2. Bok kot detajla zaznamujeta številka 1 in seveda Hofmeistrov pregib C stebrička. Prvič je na voljo tudi s kontrastno obarvano streho. Kot opcija so na voljo paketi M Sport, M sport Design in prvič M sport Package Pro. Standardna so 17-plačna platišča. 

Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1

Pri modelu BMW M135i xDrive vse skupaj na višjo raven dvignejo različni detajli, vredni podrazreda M Performance. Zadek v tem primeru zaključujejo štiri cevi, ostali modeli izpuh skrivajo. 

Veliko že standardne digitalizacije

Notranjost je moderna interpretacija potniške kabine, osredotočene na voznika. Dva velika ukrivljena zaslona sta standardna, digitalizacija je zdesetkala fizične gumbe. Infotainment temelji na najsodobnejši generaciji BMW Operating System 9 in nadzornem sistemu BMW iDrive s številnimi funkcionalnostmi in možnostmi nadzora tudi na daljavo. Z naročilom v spletni trgovini je mogoče v avtu igrati tudi različne igre in nalagati aplikacije tretjih oseb, avto je optimiziran za povezovanje s telefonom, vključno z možnostjo digitalnega ključa.

Bistveno je povečan nabor napol avtonomnih sistemov vožnje in parkiranja, od tega je veliko že v standardni opremi. Med izbirno opremo najdemo asistenta za krmiljenje in ohranjanje vozila na voznem pasu, aktivnega asistenta za uravnavanje hitrosti, samodejni omejevalnik hitrosti in aktivni pomočnik za menjavo voznega pasu. Parking Assistant Professional pa omogoča parkiranje tudi izven vozila z uporabo aplikacije. 

Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1

BMW serija 1 je serijsko popolnoma brez usnja. Poudarek je na mladostnih barvah in oblogah, nov in serijski je športni volan, kot izbira pa M volan s prestavnimi naperki. Sedeži imajo integriran naslon, lahko tudi masirajo. Med voznikom in sovoznikom je po novem dodana zračna blazina za primer trka. 

Zadnja sedežna klop se deli po tretjinah, prtljažnik pa meri od 380 pa do 1.200 litrov.

Dinamični motorji in podvozje

Motorji v novi seriji 1 so za bencinski in dizelski. Krona je novi štirivaljni bencinski motor z 221 kW (300 KM) v BMW M135 xDrive. V modelu BMW 120 ima bencinar 125 kW (170 KM), pri BMW 120d pa 120 kW (163 KM). Oba uporabljata 48-voltno blago hibridno tehnologijo. Tu je še vstopni dizel BMW 118d s 110 kW (150 KM). Vsi motorji standardno opremljeni s 7-stopenjskim menjalnikom Steptronic z dvojno sklopko.

Povsem na novo je zasnovana tudi tehnika podvozja. Karoserija je bolj toga, standardno vzmetenje uporablja optimizirano kinematiko, pri kateri močno prednapeti stabilizatorji in nova tehnologija blaženja udarcev optimizirajo natančnost vožnje, dinamiko zavijanja in udobje pri vožnji. Opcijsko prilagodljivo M podvozje pa uporablja frekvenčno selektivne blažilnike, bolj neposredno krmarjenje in manjšo višino od tal. Vse to je pri BMW M135 xDrive standardno, poleg mehanske zapore diferenciala na prednji osi.

Foto: BMW BMW serija 1 Foto: BMW BMW serija 1

Bistveno razširjen nabor standardne opreme. Inovativni sistemi za avtomatizirano vožnjo in parkiranje. Napredna zasnova notranjosti z ukrivljenim zaslonom BMW in vidnim napredkom pri digitalizaciji, zahvaljujoč se operacijskemu sistemu BMW Operating System 9 in nadzornemu sistemu BMW iDrive s QuickSelect.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.