Opel je na digitalni premieri - na IAA salonu v Münchnu ne sodeluje - predstavil naslednjo, že šesto generacijo astre. S kombilimuzino in karavanom, ki bo sledil prihodnje leto, bodo tudi naredili mehki prehod v električno dobo, saj gre za prvi Oplov avto, ki bo imel hkrati možnost ali priključnega hibrida v dveh različicah moči ali pa povsem baterijskega pogona - seveda poleg klasičnega 1,5-litrskega dizla in 1,2-litrskega bencinarja. Gre torej za Oplov avto z najširšo mogočo izbiro pogonov.
Prav električna astra-e bo za znamko močan adut v boju z večnim tekmecom VW golfom, ki v osmi generaciji nima električne različice in je to vlogo prevzel ID.3.
Astra (v latinščini "zvezda") je prvič, odkar je prišla pod PSA in zdaj Stellantis, postavljena na skupno EMP2 platformo, ki jo na primer uporablja tudi novi peugeot 308. Nekateri so sicer pričakovali, da bo astra že uporabljala povsem novo platformo e-VMP, ki jo bo izkoriščal tudi naslednji 3008 in bo posebej prilagojena za baterijska vozila.
V dolžino je astra zanemarljivo zrasla in zdaj meri 4,374 metra, daljše je tudi medosje. Prtljažnik je s prejšnjih 370 zrasel kar na 422 litrov.
Tako kot mokka je tudi astra opremljena s celotnim digitalnim kokpitom, v katerem sta dva 10-palčna zaslona. Ohranili pa so nekatere fizične gumbe, na primer za klimatsko napravo.
Številni asistenčni sistemi med drugim dovoljujejo "polavtomatske" menjave voznega pasu in druge funkcije za olajšanje vožnje. Med opcijami so HUD zaslon in napredne matrične LED luči s kar 84 diodami.
Astra se z novo generacijo vrača tudi v rodni Rüsselsheim, saj jo bodo za razliko od dosedanje "poljske" generacije izdelovali v matični Oplovi tovarni. Proizvodnja starta oktobra, prve dobave pa na začetku leta. Vstopna cena v Nemčiji bo 22.465 evrov, poroča Automotive News. Drugo leto pride že omenjeni karavan, nato pa še astra-e.
1. september je tudi prvi delovni dan za novega Oplovega direktorja Uweja Hochgeschurtza, veterana avtomobilske inudstrije. Njegov predhodnik Michael Lohscheller je medtem postal vodja vietnamskega podjetja VinFast Global, ki snuje naskok na globalne trge z električnimi vozili.
Ehhh, kje so casi z OPC...?