Fordov zaposleni v španski tovarni Valencia je na omrežju LinkedIn delil fotografijo zadnjih dveh mondeov, izdelanih za Evropo in poleg pripisal "Včeraj smo se poslovili od forda mondea. Zelo žalostno je, da jih ne bomo več videli v naši tovarni."
Evropsko predstavništvo Forda je potrdilo, da je četrta generacija (neuradno sicer peta generacija Mk V) zares prenehala obstajati s 30. marcem. Da ga bodo zaradi premajhnega interesa kupcev večjih limuzin in karavanov postopno ugasnili, so napovedali že lani.
Blagovna znamka mondeo bo živela naprej, saj ga bodo v peti generaciji izdelovali na Kitajskem. Tam se ljubezen do tovrstnih vozil še ni ohladila. V Evropi kitajske različice ne bodo prodajali.
Mondeo je leta 1993 nasledil takratni Fordov model sierra in kot globalni avto postal velika uspešnica. Samo v Evropi so jih prodali več kot pet milijonov.
V zadnjem desetletju so se razmere v nekoč tako pomembnem razredu D povsem spremenile, v ospredje so stopili športni terenci in križanci. Celo pri Volkswagnu so že ugasnili limuzinsko različico passata, Renault pa je pred kratkim prenehal izdelovati neuspešnega talismana, ki je skušal naslediti megauspešno laguno. V razredu z obema izvedenkama vztrajajo še škoda superb, opel insignia, peugeot 508 in mazda6.
Google je plačal od 400 do 800 dolarjev za dnevno spletno delo od doma. Prvi mesec sem od Googla doma …