Posebnež za 22.990 evrov

Foto: Gregor Prebil Subaru XV Foto: Gregor Prebil Subaru XV Foto: Gregor Prebil Subaru XV Foto: Gregor Prebil Subaru XV Foto: Gregor Prebil Subaru XV Foto: Gregor Prebil Subaru XV Foto: Gregor Prebil Subaru XV Foto: Gregor Prebil Subaru XV Foto: Gregor Prebil Subaru XV Foto: Gregor Prebil Subaru XV Foto: Gregor Prebil Subaru XV Foto: Gregor Prebil Subaru XV Foto: Gregor Prebil Subaru XV Foto: Gregor Prebil Subaru XV Foto: Gregor Prebil Subaru XV
V ponedeljek bo v Sloveniji na prodaj Subarujeva novost XV. Mehki terenec v C-segmentu vozi po samostojni poti. Na izbiro bodo tako dizelski kot bencinski motorji, vse različice imajo stalni štirikolesni pogon, cene pa se pričnejo pri 22.900 evrih.
Oglej si celoten članek

Subaru je z modelom XV našel nišo med cestno imprezo in bolj terenskim foresterjem. Crossover je Subarujev posebnež, saj japonski proizvajalec avtomobilov takega vozila še ni imel, hkrati pa to pomeni, da se impreza XC, ki je bila narejena na osnovi klasične impreze in ni bila le olepšano „terensko“ vozilo poslavlja. Marca na trg namreč prihaja nova različica impreze.

Novinec stavi na postavni in 22 centimetrov od tal odmaknjen videz z značilnim Subarujevim obrazom, proti zadku dvigajoče se boke in kupejevsko streho. Na zunaj je od impreze s 4,45 metra daljši za štiri centimetre, malenkost daljša je tudi medosna razdalja, v višino pa meri 1,57 metra, za 20 odstotkov pa so večja tudi vzvratna ogledala, zaradi česar je preglednost zdaj še boljša. Vse različice imajo enotna 17-palčna platiščaZaščita pragov in blatnikov obljublja mirno vest pri vožnji zunaj asfalta, kjer je glavna vloga zaupana stalnemu štirikolesnemu pogonu s porazdelitvijo 50:50. Ta je del opreme pri vseh različicah, poleg nizkega težišča, k imu ga omogoča bokserska zasnova motorjev, napoveduje dobro lego na cesti.

Foto: Gregor Prebil Subaru XV Znotraj je XC radodaren s centimetri, prtljažnika je v osnovi 310 litrov. Ena od največjih novosti za znamko je dolgo pričakovani velik sredinski zaslon, prek katerega voznik zbira številne podatke in se uči voziti varčneje. Izboljšave na motorju, ki je narejen iz lažjih materialov, so pripomogle, da sta poraba in emisije nižje, kot pri imprezi, na terenu pa se po zmogljivostih lahko primerja s foresterjem.

XV poganja novi 1,6-litrski bencinski motor s 86 kilovati moči, v ponudbi sta tudi že znana 2,0-litrski bencinar (110 kW) in dizel (108 kW). Menjalniki so pet- in šeststopenjski, a -vedno ročni, na seznamu doplačil pa je brezstopenjski CVT menjalnik (doplačilo 1.620 evrov), ki je na voljo zgolj pri bencinskih agregatih, ki sta serijsko na voljo s sistemom start/stop. Novost pri dizelskem agregatu ni več odprtine na motornem pokrovu, saj so prezračevanje speljali drugače.

Cene za XV se začnejo pri 22.990 evrih za 1,6-litrski model, na dizelski strani pa pri 26.990 evrov. Paketi opreme so trije, trend, comfort in executive. Pri uvozniku pravijo, da so cene glede na to, da na seznamu doplačil razen CVT menjalnika, ne ostane skoraj nič konkurenčne. Plan prodaje ni znan, saj so Subarujevi kupci specifični, prodaja pa je najvišja pozimi, ko se večina kupcev odloči za štirikolesno gnane Subaruje.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.