Porsche je najavil, da bo v Evropski uniji prenehal prodajati dvosedežni model 718, ki ga poznamo v kot kabrioleta boxster in kupeja cayman. Gre za najcenejša porscheja v ponudbi, cene v Sloveniji se začnejo nekaj pod 60 tisoč evri.
Pa tudi bencinskega macana ne bo več mogoče nabaviti. V preteklosti smo bili takšnih novic vajeni v povezavi z regulativami glede emisij in porabe, a tokrat so udarili drugi predpisi.
Na Stari celini kmalu stopi v veljavo posodobljena zakonodaja s področja kibernetske varnosti, saj ta z razvojem povezljivih avtomobilov postaja vse pomembnejša. Izkazalo pa se je, da je elektronska platforma, na katero sta postavljena oba dvoseda, že tako zastarela, da bi bilo njeno prilagajanje novi zakonodaji predrago. Menda kar polovico razvoja celotnega novega avta, kar pa je nesmiselno za skoraj devet let stara modela, za katera pri Porscheju že intenzivno pripravljajo električnega naslednika. Resnici na ljubo sta bila že tako blizu konca življenjske poti, v Evropi so jih leta 2022 prodali še dobrih pet tisoč.
Podobna zgodba je doletela model macan z bencinskim motorjem, ki je še leto starejši model. A so njegovega električnega naslednika pri Porscheju nedavno že predstavili in poželi veliko odobravanja nad njegovimi zmogljivostmi.
A vse skupaj ne pomeni, da je trenutna generacija 718 že pokopana. Zaradi pravila o maloserijskih izjemah bo namreč Porsche po naročilu lahko še nekaj časa izdeloval posebne izvedenke boxsterja in caymana. Motor1 navaja, da bodo lahko tisti, ki si to privoščijo, še vedno naročili brutalna modela GT4 RS in boxster RS spyder.
Povsem električni naslednik generacije 718 naj bi prišel leta 2025.
Tak ali onak je to le športni hrošč za reveže ;-)
In smo zopet pri ....Zaradi pravila o maloserijskih izjemah..... Kapital in denar in enakost v predpisih samo mokre sanje tistih, …