Prenovljeni porsche 911 se po prenovi od predhodnika razlikuje po modernejšem videzu zadnjih žarometov, spremenjenem pokrovu motorja in drugačnem zadnjem odbijaču. Prenovili so tudi prednje žaromete, dodali led dnevna svetila in novi odbijač spredaj. V potovalni kabini so več pozornosti namenili tehniki, standardna je navigacijska naprava, nov volan je izdelan po vzoru na model 918 spyder, novost v povezavi z povezljivostjo sta apple carplay in android auto.
Zmogljivejša in hitrejša
Tako porsche 911 turbo kot turbo S (v coupe in cabrio različici) poganja 3,8-litarski biturbo šestvaljni motor, ki so mu moč v primerjavi z zdajšnjim modelom povečali za 15 kilovatov (20 KM). 911 turbo ima sedaj 397 kilovatov moči (540 KM), 911 turbo S pa 427 kilovatov moči (580 M).
911 turbo coupe od 0 do 100 km/h pospeši v 3,0 sekunde, najvišja hitrost je 320 km/h, 911turbo S coupe z mirovanja do stotice "potegne" v 2,9 sekunde, najvišja hitrost je 330 km/h. Pri Porscheju navajajo, da je povprečna poraba goriva pri coupeju 9,1 l/100 km, pri kabrioletu pa 9,3 l/100 km.
Porsche bo prenovljeni model prvič predstavil na avtomobilskem salonu NAIAS v Detroitu v začetku prihodnjega leta, prodaja pa se bo začela že konec meseca januarja.