Najprej novosti povezane s samo vožnjo. Povsem nov 6-stopenjski ročni menjalnik, ki je izdelan v Evropi in je vgrajen prvič. Pri Nissanu zagotavljajo, da bo zdaj prestavljanje potekalo bolj tekoče zaradi uporabe kabla, krajše prestavne ročice, izboljšane sinhronizacije in zmanjšanja vibracij. Novi menjalnik ima bolj klasičen vzorec prestavljanja, saj je vzvratna prestava poleg prve, in nova prestavna razmerja. Dodatno spremenjen je bil v korist udobja in odzivnosti tudi 7-stopenjski avtomatski menjalnik.
Izvedenke z višjo stopnjo opremljenosti imajo zdaj LED-žaromete in notranjo karoserijo v visokosvetleči črni barvi, ki nadomešča kromirane dele prejšnjega dizajna.
Preoblikovane so bile obese, ki prav tako vplivajo na upravljanje in udobje vozila, sprednje in zadnje kolutne zavore pa so zdaj vključene serijsko in zagotavljajo večjo moč zaviranja. Navarine preoblikovane obese zdaj omogočajo tudi večjo dovoljeno obremenitev. Izvedenka s podaljšano kabino ima dovoljeno obremenitev večjo za od 55 do 95 kg (odvisno od specifikacij), kar pomeni, da ima v primerjavi s prejšnjo različico zdaj novo dovoljeno obremenitev 1.165 kg (in največjo dovoljeno skupno težo 3.200 kg). Izvedenka z dvojno kabino pa ima dovoljeno obremenitev večjo za od 54 do 114 kg (odvisno od specifikacij), kar pomeni, da je nova dovoljena obremenitev od 1.115 kg do 1.180 kg in največja dovoljena obremenitev 3.250 kg).
Nov je sistem NissanConnect s povezljivostjo znotraj vozila Alliance (A-IVC). Zdaj omogoča prikazovanja zaslona telefona na novem 8-palčnem zaslonu z visoko resolucijo (prejšnja različica je imela 7-palčni zaslon), ki podpira večprstno upravljanje in ima hitrejši odzivni čas. Navara ima vključeno tudi aplikacijo za sistem storitev NissanConnect, opremljeno s krmilno enoto telematskega sistema in vgrajeno 4G-napravo, ki omogoča podatkovno povezavo brez povezave s telefonom. Vgrajeni zemljevidi TomTom z brezžičnim posodabljanjem zagotavlja točne podatke v realnem času in še prometne informacije v živo, 3D-zemljevide, podatke o vremenu in Google Satellite in Street View. Aplikacija ima tudi daljinsko upravljanje hupe in luči in daljinsko lociranje vozila za pravo potovanje brez skrbi. Novi sistem je združljiv z aplikacijama Apple CarPlay in Android Auto in tako nudi neprekinjeno povezljivost, ki jo pričakujejo današnji kupci.
Še ena novost ob prenovi je pametni sistem za nadzor stabilnosti prikolice. Novi sistem predvidi nagibanje prikolice s prepoznavanjem zanašanja vozila in minimalno popravlja zaviranje posameznih koles in zmanjšuje navor, s čimer vozilo in prikolica ostajata pod nadzorom. Tudi v tej različici so vključeni inteligentni sistem za zaviranje v sili, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec, sistem za nadzor spusta po klancu in inteligentni nadzor okolice vozila.
Cena izvedbe s podaljšano kabino se prične pri 32.150 €, izvedba s podaljšano kabino pa pri 31.850 €.
Ročni in samodejni menjalnik sodelujeta z motorjem emisijskega razreda Euro6D-temp z dvojnim turbopolnilnikom. Na voljo je v dveh različicah, in sicer 120 kW/163 KM in 140kW/190 KM. Zaradi nadgradnje z enojnega na dvojni tubopolnilnik razvije osnovni motor za 22 Nm večji navor in tako doseže 425 Nm.
Druge novosti motorja so še jekleni bati in DLC-obloga batnih obročkov ter nižje kompresijsko razmerje, ki zdaj znaša 15,1 (pred tem 15,4). Tlak sistema vbrizgavanja goriva se je z novo črpalko povečal z 2000 na 2200 barov, kar mu zagotavlja večjo učinkovitost in natančnost. Vodni hladilni krogotok je nadgrajen in novi izpušni sistem vključuje filter sajastih delcev (DPF) in sistem za selektivno katalitično redukcijo (SCR)