Polom lancie ypsilon na Euro NCAP testih

Foto: Euro NCAP Lancia ypsilon na testiranjih Euro NCAP Foto: Euro NCAP Lancia ypsilon na testiranjih Euro NCAP Foto: Euro NCAP Lancia ypsilon na testiranjih Euro NCAP Foto: Euro NCAP Mercedes-Benz GLC na testiranjih Euro NCAP Foto: Euro NCAP Renault megane na testiranjih Euro NCAP Foto: Euro NCAP Renault talisman na testiranjih Euro NCAP Foto: Euro NCAP Opel astra na testiranjih Euro NCAP Foto: Euro NCAP BMW Z4 na testiranjih Euro NCAP Foto: Euro NCAP Jaguar XE na testiranjih Euro NCAP Foto: Euro NCAP BMW X1 na testiranjih Euro NCAP Foto: Euro NCAP Kia sportage na testiranjih Euro NCAP Foto: Euro NCAP Kia optima na testiranjih Euro NCAP Foto: Euro NCAP Lexus RX na testiranjih Euro NCAP Foto: Euro NCAP Mini clubman na testiranjih Euro NCAP Foto: Euro NCAP Nissan NP300 navara na testiranjih Euro NCAP Foto: Euro NCAP Jaguar XF na testiranjih Euro NCAP Foto: Euro NCAP Infiniti Q30 na testiranjih Euro NCAP
Neodvisna evropska organizacija za merjenje varnosti pri trkih Euro NCAP je na sedmih letošnjih testiranjih podelila varnostne ocene za kar 15 novih modelov: 11 je bilo odličnjakov (5 zvezdic), dva avtomobila sta prejela oceno prav dobro (štiri zvezdice), eden oceno dobro (3 zvezdice) in eden oceno dve zvezdici – tako nizke ocene letos in tudi lani ni prejelo nobeno vozilo.
Oglej si celoten članek

Skoraj vsi avtomobili na zadnjih testih Euro NCAP ponujajo sistem samodejnega zaviranja pri nižjih in tudi višjih hitrostih (AEB), bodisi standardno ali kot doplačilo. Še več, večina ponuja zategovalnike varnostnih pasov z omejevalnikom zatezne sile na zadnjih sedežih, ki prispevajo k boljši oceni Euro NCAP in izboljšujejo varnost potnikov pri čelnem trku. To je tudi odraz tega, da je kar 11 od 15 vozil dobilo najvišjo oceno za varnost – pet zvezdic.

Velika graja za lancio ypsilon

Generalni sekretar pri Euro NCAP Michiel van Ratingen je dejal, da se že kažejo rezultati strožjih ocenjevanj in pogojevanje za dosego najvišje ocene z vgradnjo sistemov AEB v vozila. "Številni prozvajalci so se prilagodili in odzvali našemu pozivu, da je to sistem, ki rešuje življenja. Nekateri sistemi so že zmožni preprečevati trke s pešci in kolesarji, kar bo naslednji korak pri ocenjevanju varnosti na testih Euro NCAP v letu 2016,“ pravi  Ratingen.

Foto: Euro NCAP Euro NCAP

Njavečji razočaranji tokratnih testov sta BMW Z4 in lancia Y. Pri Euro NCAP so v sporočilu za javnost v povezavi z roadsterjem BMW Z4 zapisali, da je bil športni avtomobil prenovljen sicer že leta 2013, kar je olajševalna okoliščina, vendar pa opozarjajo, da nima danes v vozilih množično razširjenih sistemov za varnost, kot sta sistem AEB in sistem za opozarjanje na nenamerno prečkanje voznega pasu. Zato je prejel zgolj tri zvezdice za varnost.
     
Pravi polom pa je doživela lancia ypsilon. S strani Euro NCAP je prejela le dve zvezdici za varnost, še bolj zaskbljujoče kot to, da so so za pomanjkljivo označili na področju asistenčnih sistmemov, je to, da so kot slabo ocenili tudi varnost odraslih potnikov. V Bruslju so prepričani, da imajo kupci, ki se za nov avtomobil odločajo na podlagi varnosti, v Evropi veliko boljših izbir.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 12:01 2. December 2015.

    Če že opravičujete BMW Z4, da je star, potem povejte še da je Lancia še starejša, iz leta 2011.

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.