Polo GTI je bil podobno kot ostala druščina medgeneracijsko obdelan, tako da se bo v Parizu predstavil v spremenjeni podobi, ki vključuje nekoliko spremenjen prednji del, nova svetila z drugačno umestitvijo LED dnevnih svetil, nekoliko predrugačena je tudi instrumentalna plošča.
Glavna novost za takšen avtomobil pa prav gotovo pomeni nov motor. Stari 1,4 TSI agregat so namreč zanimivo še v isti generaciji nadomestili z 1,8-litrskim TSI, ki ima odslej 140 kW (190 KM) oziroma 8 kilovatov več kot doslej, precej več je na voljo tudi navora. Medtem ko je bil "stari" GTI na voljo serijsko z DSG menjalnikom, je mogoče odslej avto dobiti tudi zgolj z ročnim menjalnikom.
Če bi starega in novega GTI-ja postavili na startno črto, bi od 0 do 100 km/h novinec pospešil za 0,2 sekunde prej oziroma po 6,7 sekunde. Tudi končna hitrost je pri 236 km/h višja za 8 km/h.
100km in 210km/h? 20 let nazaj bolj redkost kot pravilo, je pa potrebno upoštevati še ožje gume, pa kakih 100-200kg …
190KM pa 236km/h končna? Stari 20 in več dizli z 100KM so brez težav dosegli hitrost 210-220 ta polo pa …