Projekt, ki ga skupaj razvijata nemški Siemens in BMW, naj bi omogočila kratke postanke za polnjenje električnih vozil. Prva postaja bo postavljena že prihodnji mesec v Berlinu.
Na razdalji 10 centimetrov
Polnjenje omogočata dve tuljavi: primarna, ki je skrita pod zemljo in priključena na električno omrežje, in sekundarna, ki je nameščena v avtomobilu. Razdalja za uspešno polnjenje naj bi bila od osem do 15 centimetrov. Pri Siemensu trdijo, da ima tak prenos električne energije več kot 90-odstotni izkoristek.
Brez škodljivih učinkov
Magnetno polje naj ne bi škodilo okolju in uporabnikom, saj se vzpostavi le v natančno določenem območju med obema tuljavama. Prednosti brezkontaktnega polnjenja sta poleg preproste uporabe odpornost proti vandalizmu in obrabi.
Prvo prvotno postajo bodo postavili že maja, mesec zatem pa naj bi njeno preizkušanje razširili na več postaj v Berlinu.
Polnjenje na daljavo
Električna vozila. BMW in Siemens razvijata tehnologijo brezkontaktnega polnjenja avtomobilov na daljavo. Prvo postajo naj bi v Nemčiji postavili že v mesecu maju.