Pojedel je nekaj svetlečih stereoidov

Foto: Anže Petkovšek Honda Foto: Anže Petkovšek Honda Foto: Anže Petkovšek Honda Foto: Anže Petkovšek Honda Foto: Anže Petkovšek Honda
Kakšna je razlika pri hondi NC 750X glede na lanski model, na hitro povprašam simpatično gospo za pultom pri našem zastopniku za Hondo. »Lučke se malce drugače obarvajo, več vam sveti,« se je zasmejala.
Oglej si celoten članek

No, dejansko je imela v mislih barvno osvetlitev armaturne plošče, ki se obarva glede na vrtljaje, način prestavljanja. Pa seveda ledice, ki jih predhodnik še ni imel. V grobem njen odgovor drži, kajti Honda je še nekoliko izboljšala vzmetenje, vizir je višji za sedem centimetrov – še vedno reguliran ročno. Povečan je prtljažni prostor in nasploh model deluje nekoliko bolj robustno in je bolj podoben crossturerju.

Na cesto

Prvo kar me je zmotilo, je bila seveda blokada motorja pri 7000 vrtljajih, kar je odločno prenizko. Motor ima sicer zadosti navora, tako da ga to rešuje pri nizkih vrtljajih. Vse to je del Hondine ideje o nizkih stroških vzdrževanja, nizki porabi, nasploh motorju, ki uporabnika ne bo veliko stal. Kompromis je pa seveda ta, da bo moral biti tudi zato bolj nežen pri odpiranju plina. Mimogrede, motor je potrebno servisirati le vsakih 12 tisoč kilometrov.

Foto: Anže Petkovšek Honda Foto: Anže Petkovšek Honda Vožnja je načeloma udobna, tresljajev je malo, Pri visokih hitrostih ovinke zajema kot jadro, zato se nanje prej dobro pripravite – naj bo dovolj prostora za kakšen nenaden popravek smeri. Več kot 180 kilometrov na uro tudi ne bo šlo. Motor je enostavno previsok in divjanju po avtocestah tudi ni namenjen. Honda je svoje multifunkcijske motocikle oblikovala predvsem na podlagi dejstva, da 90 odstotkov motoristov ne vozi hitreje od 150 kilometrov na uro in motorja ne navija čez 6.000 vrtljajev.

Foto: Anže Petkovšek Honda

Prvotni model, ki je imel 670 kubičnih centimetrov, zasnovan po Hondi jazz, ki je bil prava uspešnica, je sicer zaradi svoje velikosti (majhnosti) dosegal nekoliko višjo končno hitrost, omejitev pa je imel denimo že pri 6500 vrtljajih.

Tako kot je veljalo za prejšnji model, velja tudi za tega, glede na način vožnje, ki ga NC 750x omogoča, se splača doplačati še 800 evrov za avtomatski menjalnik z dvojno sklopko.

Takšen motocikel vam ne bo služil le za dnevno primestno vožnjo kot nekakšen velik skuter z boljšim vzmetenjem, ampak vam bo omogočil veliko zabave tudi med vikendi. Motor je primeren tako za začetnike kot za bolj izkušene motoriste.

Tehnični podatki

Motor: tekočinsko hlajeni, 4-taktni, 8-ventilski, vrstni dvovaljnik, SOHC

Prostornina: 745 cm3

Največja moč: 40,3 kW (54,8 KM) / 6.250/min

Največji navor: 68 Nm / 4.750/min

Zagon: električni

Vbrizg goriva: elektronski vbrizg PGM-FI

Dimenzije (d x š x v): 2,230 x 845 x 1,350 mm

Medosje:1.535 mm

Višina sedeža: 830 mm

Posoda za gorivo: 14,1 l

Pnevmatika spredaj: 120/70-ZR17

Pnevmatika zadaj: 160/60-ZR17

Zavore: K/K, ABS

Masa: 220/230kg DCT (pripravljen za vožnjo)

Cena : 6.990 evrov

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.