Včerajšnji dan je bil za Hrvaško zgodovinski, saj so z otvoritvijo nekaj prek dva kilometra dolgega mostu prvič v zgodovini države fizično združili Dubrovnik z ostalim delom Hrvaške. Doslej je vez prekinjal del ozemlja BiH pri Neumu.
Most, ki ga je zasnovala slovenska ekipa okoli arhitekta Marjana Pipenbaherja, je izjemen tako v tehničnem kot arhitekturnem smislu in lahko kljubuje močnim potresom ter silovitemu vetru. Zgradilo ga je kitajsko podjetje China Road and Bridge Corporation. Večino od prek 500 milijonov evrov sredstev zanj pa je prispevala Evropska unija. Tudi zato bo vožnja prek mostu za uporabnike zastonj.
Ob prisotnosti hrvaškega političnega in družbenega vrha ter ob številnih gostih iz tujine so most sinoči okoli 23. ure uradno odprli. Vrhunec je bil, ko sta pod slavolokom ognjemeta čez most vsak s svoje strani krenila električni hiperavto nevera hrvaškega podjetja Rimac in prav tako avtomobil domače izdelave, ki ga je izdelal hrvaški dirkaški as Niko Pulić. Za volanom nevere je sedel glavni inženir avtomobila Matija Renić.
Avta sta krenila po isti strani mostu in na sredini z manevrom zapeljala drug mimo drugega. Kasneje je po mostu krenila še povorka vozil vojnih veteranov, pozno sinoči pa so most lahko prvič uporabili tudi navadni smrtniki.
Najboljša ponudba ... Google je za vsa spletna dela od doma plačal 638 do 957 dolarjev na dan. Moja mlajša …