ZR-V bo na evropski trg prišel leta 2023 in bo v ponudbi te znamke zasedel mesto med modeloma HR-V in CR-V. Dokler se to ne zgodi, je pred nami japonska različica honde ZR-V, ki je bila premierno predstavljena prav danes. Honda je s tem pokazala, da kaj lahko od naslednjega leta naprej pričakujemo evropski vozniki.
Japonski ZR-V bo na voljo v več različicah, in sicer z 1,5-litrskim bencinskim motorjem ter v različici s hibridnim pogonskim sistemom iz civica e:HEV. Oba bosta na Japonskem dobila štirikolesni pogon. Celotne tehnične specifikacije bodo objavljene v prihodnjih mesecih, vendar pred septembrom, ko bo Honda na domačem trgu začela sprejemati naročila za novi ZR-V.
Najbolj presenetljiv je sprednji odbijač z rešetko, ki je edinstveno obdelana z navpičnimi režami, ki nadomeščajo vzorec satja. Notranjost je zasnova podobno kot pri HR-V, vključno z vgrajenimi prezračevalniki klimatske naprave, infotainment zaslonom na dotik in digitalno instrumentno ploščo.
V Evropi bo novi ZR-V zelo verjetno na voljo samo s hibridnim pogonom, kar je del Hondine strategije prenove evropske ponudbe s hibridnimi modeli. Črka Z v imenu izvira iz Hondine želje po zadovoljitvi "potreb po mobilnosti generacije Z in razbijanju paradigem v iskanju novih izkušenj".