Na terenu smo preverili, kako poteka popravilo vetrobranskega stekla na terenu. "Pripravljeni moramo biti na neugodne vremenske razmere, to je največja razlika, v primerjavi z delom v delavnici“ pravi Aleksander Onišak, ki je pri specialistu za avtomobilska stekla, podjetju Carglass, skrbnik ključnih kupcev.
Poškodba je lahko odpravljena že naslednji dan
Čakalna doba na popravilo ali menjavo stekla je enaka, kot v delavnici. Če gre za menjavo vetrobranskega stekla, je servis možen že dan po opravljenem naročilu. Preden se serviser odpravi na teren, se mora dobro pripraviti. S seboj mora na teren vzeti vso potrebno dokumentacijo, set za popravilo vetrobranskega stekla in vse pripomočke.
Predvsem zaradi logističnih podjetij, ki imajo v svojih voznih parkih tovorna vozila, ki so od ponedeljka do petka na cestah, servisna dela na terenu izvajajo tudi ob praznikih in nedeljah.
Pri Carglassu že več kot 10 let uporabljajo lil-budy/1-tek - posebno roko, ki so jo razvili v podjetju. Ta omogoča, da vetrobransko steklo osebnega vozila zamenja en sam serviser in ne dva. Drugače je pri tovornih vozilih, avtobusih in delovnih strojih, kot so kombajni, kjer stekla tehtajo tudi 60 kilogramov in več. "Včasih so potrebni tudi trije serviserji,“ pravi Onišak.
V snegu in dežju popravilo pod streho
Pogoj, da lahko opravijo popravilo izven delavnice tudi pozimi ali v dežju je, da ima lastnik vozila s poškodovanim vetrobranskim steklom doma ali na delovnem mestu, kjer se postopek izvaja, pokrit prostor, po možnosti garažo. "Popravilo in menjavo stekel izvajamo v vseh vremenskih razmerah pri vseh temperaturah, le da moramo vetrobran poleti ohladiti na temperaturo med 0 do 29 stopinj, pozimi pa segreti. Pri menjavi, če je topleje od 25 stopinj, ima serviser na voljo med pet do osem minut časa, da steklo z nanešenim lepilom vgradi, pri temperaturah od 0 do 25 pa med osem do 12 minut časa,“ pojasnjuje strokovnjak.
Med prednosti terenskega dela pri Carglassu štejejo najnovejšo storitev, da skrbnik ključnih kupcev pregleda vozni park podjetja, preveri, ali so na steklih vozil morebitne poškodbe, ki bi jih bilo potrebno popraviti, da ne pride do kasnejšega lomljenja in s tem dodatnega dela oziroma stroškov. Zato pa na terenu za določene modele vozil ni možno izvesti kalibracije ADAS sistema, torej umerjanja kamere nameščene na vetrobransko steklo, ki zaznava druga vozila in predmete na cesti. "V tem primeru stranko naročimo v delavnici. Ali ima vozilo sistem ADAS, izvemo že v klicnem centru in preverimo v posebej pripravljeni tabeli iz Belrona, ko stranka sporoči številko šasije in model avtomobila ter podatek ali ima vozilo na vetrobranskem steklu nameščeno kamero. Za umeritev kamere imamo v delavnici prav za to storitev namenjen poseben prostor in opremo, ki ob usposobljenem serviserju omogoča, da bo kamera tudi po menjavi vetrobranskega stekla na cesti delovala pravilno in varno za stranko,“ pravi Onišak.
Prednosti popravila v primerjavi z menjavo vetrobranskega stekla:
- Prihranek stroškov/denarja, saj stane popravilo manj kot menjava
- Prihranek časa, saj je popravilo končano v okoli pol ure, menjava traja dlje
- Popravilo lahko serviserji opravijo takoj, saj jim ni treba čakati na novo steklo
- S popravilom se povzroči desetkrat manj emisij CO2, kot bi jih povzročili z menjavo
- Steklu se s popravilom povrne 100-odstotna trdnost, garancija na opravljeno delo
- Po popravilu je steklo boljšega videza kot okrušek (počeno mesto), večina popravil ostane vidnih le kot posušena kapljica
- Ohrani se tovarniška vgradnja vetrobranskega stekla v avtomobilu
- Odobreno kot varno in kakovostno s strani zavarovalnice
- Vsa vetrobranska stekla, če to le dopušča narava poškodbe, najprej opravijo. Povprečno na leto s popravili prihranijo kar 175.550 kilogramov izpustov CO2.
Ne vem zakaj bi šel na Carglass, če pa tako zavarovalnica plača menjavo. Pač greš na pooblaščen servis in ti …
Prvo kot prvo se je treba izognt Carglassu, potem se pa loti popravil. zakaj izognit? zato ker ti zaračunajo originalno …