Počasneje na avtocesti?

Foto: Boštjan Tacol
Foto: Boštjan Tacol
Nevarni prašni delci. Ljubljana še kot zadnja sprejela načrt za boljši zrak.
Oglej si celoten članek

Odlok o načrtu kakovosti zraka, ki ga je sinoči sprejela Ljubljana, predvideva, da se bo do leta 2020 tretjina vseh poti v mestu opravila peš in s kolesom, tretjina z javnim prevozom in taksiji, preostalo pa z osebnimi avti.

Prav promet je poleg industrije in individualnih kurišč največji vzrok za nevarne trde delce PM10. Zato odlok predvideva tudi proučitev možnosti za znižanje omejitve hitrosti, omenja pa se tudi možnost prepovedi vožnje tovornih vozil po severni ljubljanski obvoznici. Kdaj in če se bodo ukrepi začeli izvajati, pa je odvisno od države, pravijo na mestni občini.

Ogrevajte manj

Kadar grozi visoka onesnaženost s trdimi delci oziroma je povečana verjetnosti za preseganja mejnih vrednosti PM10, pa so kot kratkotrajni ukrepi predvideni zmanjšanje ogrevanja prostorov, v katerih se kot energenti uporabljajo tekoča ali trda goriva, zmanjšanje uporabe osebnih vozil in večja uporaba javnih prevozov. Možnost povečanega onesnaženja je agencija za okolje za včeraj in danes napovedala za Ljubljano, Kranj, Celje, Maribor, Mursko Soboto, Novo mesto in Zasavje, torej območja, ki so načrt in kakovost zraka že dobila, kljub temu pa za zdaj k manjšemu ogrevanju še niso začeli pozivati.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

  • 13:31 28. Januar 2014.

    Jeb... se državi za ekologijo. Če se ji ne bi, bi laho eko vozilo kupil s popustom, oz. eko subvencijo, …

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.