Vsake lepe stvari je enkrat konec. Ime vectra, ki jo je od leta 1988 nosilo 5,5 milijona prodanih Oplovih vozil, odhaja v zasluženi pokoj. Vendar Nemci zatrjujejo, da bo družina insignie več kot dostojni naslednik. Novi rod naj bi pomenil radikalen korak naprej v Oplovi filozofiji, tako glede zmogljivosti kot udobja. Obenem v tovarni obljubljajo, da bo insignia vsej napredni tehnologiji navkljub ostala cenovno dostopna širši množici kupcev in zato resen konkurent dražjim tekmecem.
Podatki glede oblike novinke so zelo skopi, namigujejo le, da jo bo povzela po odmevnem športnem konceptu GTC. Insignio bodo sestavljali v matični tovarni v Rüsselsheimu, postavljena pa bo na platformo epsilon 2, ki si jo bo delila z drugimi modeli znotraj matične korporacije GM. Prvič bo javnosti predstavljena na londonskem avtosalonu konec prihodnjega julija.
Začetki Oplovih avtomobilov srednjega razreda segajo v leto 1970, ko je bila predstavljena ascona. V treh generacijah so prodali kar 4,4 milijona primerkov. Leta 1988 jo je nadomestila vectra. Glede na prodajne rezultate se je Opel z vectrinimi tremi generacijami uvrščal med poglavitne igralce v srednjem razredu vozil.