Lani so Francozi na ženevskem avtomobilskem salonu predstavili njegovega naslednika 207 CC, ki bi
moral ne glede na močno konkurenco zadržati vodilno vlogo v razredu. Mi smo se družili z modelom
1,6 16V Sport.
Zunanjost ostaja prepoznavna in zapakirana v karoserijo atraktivnega videza. Pogledi
radovednežev so zagotovljeni! Kupe-kabriolet odlikujejo mišičaste linije, ki bi morale za razliko
od modela 206, sinonima za pripadnice nežnejšega spola, pritegniti tudi moško populacijo. Sprednji
del vozila je identičen hatchbacku. Bočna silhueta je nizka, zadek pa zaznamuje velika steklena
površina. Ob enaki dolžini, kot jo premore različica hatchback (4037 milimetrov), je peugeot 207 CC
za 20 centimetrov daljši od svojega predhodnika, kar je pripomoglo k prostrani notranjosti in
praktičnemu prtljažniku prostornine 449 litrov v kupe različici, oziroma 187 litrov s spuščeno
streho. Ker govorimo o modelu 2 + 2, je jasno, da zadnja klop ni namenjena prevozu odraslih
potnikov, ampak otrok; lahko jo uporabimo v skrajni sili. Bolj prav bo prišla kot odlagališče
vrečk, torb, oblačil … Zato pa je prostora na prednjih sedežih več kot dovolj!
Notranjost je lepa in uporabno zasnovana, še posebej s koristnimi predali in odlagališči, za
dodatno udobje pa poskrbi učinkovita avtomatska klimatska naprava, ki še kako prav pride v vročih
dneh. Mala zamera gre na račun ne preveč estetskega volana, ki je tudi zato, ker se v avtomobilu
sedi zelo nizko, nerodno postavljen. Tudi ročici za odpiranje vrat nista na dosegu rok. Zložljiva
streha pa je popolnoma avtomatizirana: le pritisk na stikalo na osrednji konzoli je potreben, da se
streha v dobrih dvajsetih sekundah zloži in že lahko uživate v vožnji z vetrom v laseh. Pri
Peugeotu niso poskušali varčevati na račun kvalitete. Za varnost je poskrbljeno še bolje kot pri
predhodniku. Dodatnih 200 kilogramov teže je porabljenih za čvrstejšo karoserijo, tu so še štiri
zračne blazine, tudi za kolena, varnostni loki za primer prevračanja, za dodatno varnost pa
poskrbijo še številni drugi sistemi (ABS, EBD, ESP ...).
1,6-litrski motor razvije 120 KM in 160 Nm navora, kar je za 1.352 kilogramov težak avtomobil
skoraj malo premalo in kar kliče po šeststopenjskem menjalniku. Pri najvišjih hitrostih motor
požene do rdečega področja, zaradi česar je tudi poraba večja. Ta je bila na testu 9,1 litra. Pri
vožnji v nizkih obratih se avtomobil ne more pohvaliti z živahnostjo. Voznik ga bo moral zato za
športne užitke gnati v vrtljaje nad 4.000. Čeprav pravijo, da je manjši peugeotov CC namenjen le
»šminkiranju« po mestnih ulicah, pa je tudi na odprti cesti dobro vodljiv, vožnja z njim pa
uglajena in tiha.
Cena: 20.162 evrov
Po poti pionirja
Pionir med kabrioleti s trdo metalno streho v razredu mestnih avtomobilov, peugeot 206 CC, je v šestih letih na tržišču dosegel izredne prodajne izide.