Po golfu predstavljen še bolj "uporaben" golf

Foto: Škoda škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf Foto: Škoda škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf Foto: Škoda škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf Foto: Škoda škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf Foto: Škoda škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf Foto: Škoda škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf Foto: Škoda škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf
Škoda je ob šestdeseti obletnici prve octavie, predstavila novo generacijo svojega ključnega modela, ki poleg nove oblike prinaša tudi obilico sodobnih tehnoloških pripomočkov.
Oglej si celoten članek

O obliki sicer še najmanj vemo, saj so se pri Škodi, tako kot že pri nekaterih modelih pred tem, odločili, da bodo octavio najprej pokazali v maskirni preobleki, ki uspešno skriva podrobnosti. A verjamemo lahko uradnim navedkom, ki pravijo, da nova maska in žarometi zagotavljajo vizualne poudarke, da strešni nosilci na octavii combi poudarijo razpotegnjeno silhueto, do 19-palčna kolesa pa ji omogočijo močan nastop. Sprednje in zadnje luči so urejene v tehnologiji led, v najbolje opremljenih različicah octavie bodo na voljo tudi matrični led žarometi, opremljene pa bodo tudi z dinamičnimi smerniki in razsvetljavo za pozdrav vozniku.

Foto: Škoda škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf

Prvi test Prvi test novega golfa!

Octavia, ki se kot kombilimuzina pohvali s količnikom zračnega upora 0,24, kot kombi pa z 0,26, je zrasla za 15 milimetrov v širino in 19 oziroma 22 milimetrov v dolžino, kar je pripomoglo k 78 milimetrom prostora za noge potnikov zadaj. Prtljažnik je v kombilimuzini narasel na osnovnih 600, v kombiju pa 640 litrov. V prenovljeni notranjosti so med drugim na voljo tudi ergonomski sedeži z masažno funkcijo in zračenjem, prav tako pa tudi triconska klimatska naprava.

Foto: Škoda škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf

Veliko novosti

Octavia je postala tudi prva škoda z možnostjo projekcijskega zaslona, ki pomembne podatke projicira neposredno na vetrobransko steklo, infozabavnemu sistemu pa so dodali prece novih uporabnih funkcij. Izboljšan je tudi virtualni cockpit s štirimi različnimi prikazi, ki sodeluje z večfunkcijskim volanskim obročem, na katerem je mogoče izvesti več kot 14 funkcij. Osrednjemu zaslonu so dodali tudi drsne ploščice, ki omogočajo vnašanje ukazov s pomočjo enega ali dveh prstov in smo jih spoznali že v novih volkswagnih golfu in ID.3. Zenim prstom uravnavamo temperaturo v kabini ali glasnost radia, z dvema pa zumiramo navigacijsko napravo, ki se zrcali tudi pred voznikom.

Foto: Škoda škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf

Škoda je octavio izdelovala že v preteklosti. Šlo je za majhen družinski avtomobil, ki so ga leta 1959 predstavili kot naslednika modela škoda 440/445. Limuzinske različice so izdelovali do leta 1964, ko jih je nasledila škoda MB1000/1100 z motorjem v zadku. Leta 1961 so predstavili tudi kombijevsko različico, ki je v proizvodnji ostala do leta 1971.

Večji je tudi nabor varnostnih sistemov, ki jih je nekaj v Škodah prvič na voljo. Zakđšni so asistent za izogibanje oviram, kik v primeru nevarnosti trka v pešca, kolesarja ali drugi avto vozniku pomaga pri sukanju volana. Sistem voznika ob izstopanju tudi opozori, če se mu kdo približuje, z zaznavanjem rok na volanu pa sistem ugotovi, če se ga voznik ne dotika in je mogoče z njim kaj narobe. V tem primeru sistem ustavi avtomobil.

Foto: Škoda škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf

Novo pri nas Scala je češki način, kako konkurenci nalomiti zobe

Tudi priključni hibridi

Pod motornim pokrovom bodo na voljo turbobencinski in turbodizelski motorji z močmi med 91 in 147 kilovati, ki jih poznamo iz drugih koncernskih modelov in bodo lahko opremljeni tudi z 48-voltnim blagim hibridnim sistemom. Na voljo bodo tudi pogon na plin CNG in priključno-hibridna pogona z močmi 150 ali 180 kilovatov. Poleg ročnih bo na voljo tudi menjalnik DSG z električnim izbiranjem voznih programov "shift-by-wire", možen bo tudi štirikolesni pogon, omisliti pa si bo mogoče tudi dinamično vzmetenje DCC.

VW revolucija Volkswagen ID 3 je novi golf in hrošč obenem

Foto: Škoda škoda, škoda octavia, škoda fabia, škoda scala, vw golf

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 2

  • 23:48 30. Oktober 2019.

    Ne veste, kje najti žensko za eno noč? Pridite >>> www.Bredhot.Com

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.