Drzni podjetniki so v ZDA zagnali nov tip prodaje vozil, imenovano Carvana. Nova trgovina deluje v sodelovanju s priznano ameriško mrežo trgovcev z rabljenimi vozili, predvidevajo pa, da se bo Carvana iz zvezne države Georgia kmalu razširila po vseh ZDA.
Princip je preprost. Kupec si prek spleta 24 ur na dan in sedem dni v tednu izbira avtomobil. Po potrebi mu pri postopku lahko pomaga tudi operater, poroča Carscoop. Vsak avtomobil je podrobno predstavljen. Ko se kupec odloči za svoj avto, plača prek spleta in počaka. Naslednji dan kupca avtomobil že čaka pred njegovim domačim pragom.
Dostava je znotraj kroga sto kilometrov brezplačna, vsako vozilo pa ima stodnevno garancijo za brezhibno delovanje in sedemdnevno garancijo za popolno vračilo denarja, če si kupec premisli, poravnati mora le stroške vlečne službe.
Ker je v družbi zaposlena le peščica ljudi in ni velikih odhodkov za plače, imajo pri vsakem avtomobilu po lastnih zagotovilih za okoli 1.500 dolarjev (tisoč evrov) dodatnega zaslužka.
Da bi se česa podobnega lotili prodajalci rabljenih vozil v Sloveniji, je za zdaj verjetno utopija. Medtem ko ameriško podjetje gradi predvsem na zaupanju kupcev, je na žalost pri domačih preprodajalcih pogosto ena od prvih potez, ko parkirajo avto na svojem zemljišču, "igranje" s prevoženimi kilometri in razni drugi triki, da je avto videti kot nov.