Michelin je že leta 2005 predstavil gumo brez zraka tweel, ki pa je nikoli niso namenili širši uporabi. Je pa pritegnila veliko poznornosti javnosti. Razvoj so potrdili tudi pri japonskem proizvajalcu pnevmatik Bridgestonu.
Prednost "nezračnih" gum naj bi bila večja varnost, saj se ne morejo predreti in s tem izzvati prometne nesreče, bile pa naj bi tudi ekološko bolj sprejemljive. Takšne pnevmatike je mogoče v popolnosti reciklirati, hkrati pa jih zaradi pritiska ni potrebno vzdrževati, kot je to pogoj pri zdajšnjih pnevmatikah.
Ameriški Polaris, ki je najavil prihod omenjenih pnevmatik na trg že prihodnje leto, je specializirano podjetje za terenska vozila, pri katerih so se nezračne pnevmatike izkazale za zelo uspešne. Posebna mrežna struktura omogoča veliko trpežnost in vzdržljivost ter tudi potrebno fleksibilnost za premagovanje terenov izven asfaltiranih poti. Glavna prednost je ravno ta, da jih je nemogoče predreti.
Polaris bo novo tehnologijo v začetku uporabljal izključno za terenska vozila, Američani pa že razmišljajo, da bi z njimi v prihodnosti opremili dirkalne avtomobile.
Pnevmatike brez zraka že 2014
Pnevmatike brez zraka obstajajo že nekaj let, njihovo možno uporabo pri serijskih avtomobilih pa so najavili številni proizvajalci. Ameriško podjetje Polaris je najavilo, da bo tehnologijo za širšo javnost v uporabo uvedlo že prihodnje leto.
To so na vojaških vozili testiral leta 2002!! Pa se niso obnesle zaradi nezmožnosti povrnitve v popoln krog..vrnite se iz …