Kia picanto se od sestrskega hyundaia i10 razlikuje v dejstvu, da je na voljo tako v tri- kot petvratni različici, obe pa sta od prej omenjenega veliko bolj dinamični.
Za sedem tisočakov, kolikor stane osnovni paket, pa dobite varčen motor, šest varnostnih blazin, ne pa tudi klime in ESC. Slednji je serijski šele pri najbogatejšem paketu opreme, ki preseneča tudi glede ostale opreme, kamor štejemo zračno blazino za kolena, brezstični ključ (keyless go), posebnost pa predstavljata tudi ogrevan volanski obroč in prednja sedeža.
Oba nadpovprečno dinamična
Kot rečeno v uvodu, sta obe različici bolj dinamični kot sestrski i10, zaznamujejo pa ju velika odprtina za zajem zraka in razpotegnjena svetila, ki lahko svetijo s pomočjo LED diod. Z boka se dinamičnost nadaljuje, saj se bočna silhueta proti zadku strmo vzpenja, zadek klinaste oblike je spet razgiban, LED diode pri lučeh pa spremljajo obliko pokrova svetil.
Enako razgibana je tudi notranjost, ki ponuja dobre materiale in pričakovano mero prostora, ergonomija pa je sedaj že tipična za izdelke z značko kia na nosu. Pri bolje opremljenih različicah črnino plastike popolnoma razbijejo vložki bele barve, ki jih najdemo na sredinski konzoli in volanu. Slednji ima lahko na obodu tudi stikala za avdio napravo in bluetooth povezavo z mobilnim telefonom.
Veliko je tudi osnovne opreme, razumljivo je te vedno več, ko se gibate po razpredelnici med štirimi serijskimi paketi. Osnovni tako prinaša šest varnostnih mehov, indikator optimalne prestave, servovolan, ne pa tudi klime in ESC. Prva postane serijska pri drugem paketu opreme – LX urban, ki je bogatejši še za centralno zaklepanje in elektrificirana sprednja stekla, palec večja platišča (14“), voznikov sedež pa je tu nastavljiv po višini. Stopnico višje je paket EX city, ki premore še meglenke, zložljiv ključ, avdio enoto z AUX/USB priključkom in stikali na volanu, ki je tako kot prestavna ročica odet v usnje. Dobite pa še elektrifikacijo zadnjih bočnih stekel in stranskih ogledal, ki sta tudi ogrevani. Najvišje pa je paket EX style, ki to nadgradi še z avtomatsko klimatsko napravo, ESP-jem, pametnim ključem, ogrevanim volanskim obročem in prednjima sedežema, LED lučmi in 14-palčnimi litimi platišči ter parkirnimi senzorji na zadku. Na seznamu doplačil tako najdemo le kovinsko barvo in prestavno avtomatiko ter parkirne senzorje, če le-teh picanto še nima.
Prtljažnik sprejme od 200 do 870 litrov, kar je glede na dejstvo, da ne premore pomožne klopi, soliden rezultat.
Dva motorja in menjalnika
Motorno paleto sestavljata dva bencinska motorja, ki iz prostornine enega oziroma 1,2 litra iztisneta 51 ali 63 kilovatov in v ozračje izpustita 99 oziroma 105 gramov emisij CO2. Na voljo je tudi prestavna avtomatika, ki lahko pri močnejšem motorju zamenja drugače serijski petstopenjski ročni menjalnik.
Plinski LPG le po naročilu
Po naročilu si lahko kupec omisli tudi različico na plin, ki jo poganja 1,0-litrski agregat, ta ima poleg 10-litrske posode za bencin še 35-litrsko za plin – LPG, emisije, ki jih različica bi-fuel dosega, pa so še nižje in znašajo 95 gramov CO2.
Cene se pričnejo pri 6.990 evrih, petvratna različica zahteva vedno "simbolnih" 300 evrov doplačila. Za picanta s klimo (1.0 LX urban) boste odšteli najmanj 8.190, za takšnega z ESP (1.2 EX style) pa 11.690 evrov.