Peugeot je ime partner zamenjal za rifter, ki je del trojčka vozil koncerna PSA, ki združuje novega berlinga, opla comba in zdaj še peugeot rifterja. Od preostalih dveh se najbolj razlikuje po obliki zunanjosti, posebna, zaradi i-cockpita, pa je tudi notranjost.
Na voljo bo v dveh različicah, s 5 in 7-sedeži, ki so na voljo pri obeh dolžinah: standardna (4,40 m) in podaljšana (4,75 m). V 5-sedežni standardni izvedenki prttljažik meri 775 litrov prostornine pod polico, pri podaljšani izvedenki s preklopljenimi sedeži pa vse do 4.000 litrov pod stropom. Kljub temu je obračalni krog 10,9 metra.
Tudi GT različica
Povezanost rifterja s paleto osebnih vozil znamke Peugeot je oblikovno očitna. Zunanjost je oblikovana robustno, prednji del pa krasi logotip znamke v podobi leva, ki je umeščen na sredini navpične okrasne maske, značilne za najnovejša vozila iz prodajnega programa. Mačji pogled dodatno poudarja značilna LED osvetlitev na sredini žarometov, na zadnjem delu pa se raztezajo velika prtljažna vrata, ki odpirajo dostop do prostornega prtljažnika. Vanj je možno seči tudi skozi zadnje okno, ki se odpira ločeno. Zadnje luči v podobi treh levjih krempljev dokazujejo pripadnost znamki. Na voljo bo tudi v GT izvedenki z izrazito športnimi elementi.
V notranjosti je zaradi i-cockpita poznano okolje z izčiščenimi linijami, vidno tehnologijo in prestižnejšimi materiali. Za i-cockpit kompakten volan ima dva športno prisekana dela za boljši oprijem in lažje krmiljenje, 8-palčni zaslon na dotik s kapacitivno tehnologijo dopolnjuje 3D navigacija..
Na spolzki podlagi pomaga sistem za nadzor oprijema (Advanced Grip Control), ki je na voljo kot opcija, dolgoletni partner Peugeota Dangel pa je razvil izvedenko s štirikolesnim pogonom, ki je na voljo kot opcija.
Voznik lahko računa na pomoč
Seznam tehnološke opreme je dolg. Prilagodljivi tempomat ohranja nastavljeno hitrost in prilagaja razdaljo do vozila spredaj. V kombinaciji z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom lahko vozilo tudi popolnoma zaustavi. Razširjeni sistem za prepoznavanje prometnih znakov prikaže vrednost s prepoznanega prometnega znaka in največjo dovoljeno hitrost, da prilagodi hitrost tempomata/omejevalnika hitrosti vozila. Aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu popravlja smer vožnje pri voznikovi nepozornosti. Opozorilnik na voznikovo nepozornost uporablja nadzorno kamero za analiziranje voznikovega obnašanja in premikov volana. Če sistem zazna padec pozornosti, vozniku posreduje zvočno in vizualno opozorilo. Samodejno zaviranje v sili (Active Safety Brake) se vklopi v primeru zaznane nevarnosti trčenja. Sistem za nadzor stabilnosti vlečne kljuke stabilizira prikolico in zmanjšuje njeno zanašanje ali po potrebi zavira vozilo. Ima tudi Samodejni preklop dolgih in zasenčenih luči, kamero za pomoč pri vzvratni vožnji "Visiopark 180°", ki prikazuje območje za vozilom pod 180-stopinjskim kotom, in sicer v standardnem pogledu, pogledu pod kotom 180° (ptičja perspektiva) ali povečanem pogledu "zoom" ob približevanju oviri. Tu je še sistem za nadzor mrtvega kota z opozorilnikom v zunanjih ogledalih ter prostoročni dostop in zagon.
Na izbiro bodo bencinski in dizelski prisilno polnjeni motorji ter 5- oziroma 6-stopenjski ročni menjalnik in 8-stopenjski samodejni menjalnik.