Peugeot pravkar prenovil svoj osrednji model

Foto: Peugeot Peugeot 2008 Foto: Peugeot Peugeot 2008 Foto: Peugeot Peugeot 2008 Foto: Peugeot Peugeot 2008 Foto: Peugeot Peugeot 2008 Foto: Peugeot Peugeot 2008 Foto: Peugeot Peugeot 2008 Foto: Peugeot Peugeot 2008
Peugeot 2008 je dobil sodobnejši videz, nove tehnologije in posodobljene pogone, seveda tudi električnega.
Oglej si celoten članek

Model 2008 je že vrsto let eden najpomembnejših v Peugotovi ponudbi, v zdajšnji generaciji, ki je z nami že dobra tri leta, pa se je redno uvrščal med najbolj prodajane križance B segmenta v Evropi. Prodali so jih kar 700 tisoč.

Da bi ohranil tempo, so ga pri Peugeotu zdaj posodobili, kot je navada nekje na sredini vsake generacije. Ob tem so mu skušali še zvišati občutek vrednosti. Največja opazna pridobitev je nov sprednji del s trojnimi svetlečimi "kremplji," na sploh prednji del deluje bolj mišičasto. Tudi grafika zadnjih svetlečih "krempljev" je posodobljena, različici allure in GT imata še svojstvene dodatke. Seveda so zunaj opazni tudi novi emblemi levje glave. 

Foto: Peugeot Peugeot 2008 Foto: Peugeot Peugeot 2008

V notranjosti so podosobili sedežne materiale, med opcijami je alkantara. Zdaj v 2008 vgrajujejo i-Cockpit vmesnik zadnje generacije, ki ima pri opremah allure in GT serijsko 3D voznikov zaslon, medtem ko vstopna oprema active ostaja pri analognih merilnikih.

Osrednji multimedijski zaslon meri po diagonali standardno 10 palcev (prej sedem). Infozabavni sistem pozna brezžično povezovanje s telefonom, posodbaljanje zdaj poteka po zraku. Med pomembnimi pridobitvami so tudi nove kamere višje kakovosti.

Pri različicah z ročnim menjalnikom je nova ročica. Med opcijami je tudi sistem grip control za izboljšan oprijem na slabši podlagi.

Foto: Peugeot Peugeot 2008 Foto: Peugeot Peugeot 2008  

Poseben poudarek so dali električni različici e-2008, ki je doslej pri skupni prodaji dosegala okoli petinski delež. Ta je dobila novo 54 kWh baterijo, ki smo jo že srečali pri e-308 in jo ima po novem tudi e-208. V primerjavi s staro baterijo (50 kWh) in posodobljeno elektroniko ima namesto 344 kilometrov zdaj obljubljen doseg do 406 kilometrov. Tudi motor je pri električni različici drugačen, pridobil je nekaj moči in ima zdaj na zalogi 115 kW (156 KM), kar je dovolj za pospešek 8,5 sekunde do 100 km/h.

Standardno ima vgrajen 7,5 kW polnilec, opcija pa je 11 kW, ki bo ob primerni polnilnici skrajšal polnilni čas. 

Ostale možnosti pogona sta trivaljna bencinarja s 73 kW (100 KM) ali 96 kW (130 KM), za dolgoprogaše je še naprej namenjen 96-kilovatni dizel s serijsko osemstopenjsko avtomatiko. Prihodnje leto pa se bo tropu pridružila še hibridna različica, ki bo kombinirala novo generacijo bencinskega motorja in elektromotor, ki bo vgrajen neposredno v dvosklopčni menjalnik. Obljubljajo zelo nizko porabo goriva.

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.