Tako kot 3008 je tudi 5008 postavljen na novo konstrukcijsko osnovo STLA Medium. Ena od prednosti platforme je prilagodljivost, 2,9-metrska medosna razdalja, ki v kabino prinaša veliko prostora za potnike, veliko pa ga ostane tudi v prtljažniku. Na račun tretje sedežne vrste je prirastek v dolžino v primerjavi s 3008 skoraj 25 centimetrov. Sprednji del si deli s 3008, so pa morali zato podaljšati streho, vključno s panoramskim oknom, povečali so tudi zadnja vrata, da je vstopanje v tretjo sedežno vrsto enostavnejše.
Zasnova notranjosti sledi modelu 3008. Če povzamemo, voznikovo mesto je ločeno od ostalih potnikov, v središču pa je 21-palčni panoramski zaslon rahlo ukrivljen proti vozniku, hkrati pa lahko do njega dostopa tudi prednji sopotnik s svoje desne strani. Na levi strani panoramskega zaslona oziroma nad kompaktnim volanom je instrumentna plošča, na kateri se prikazujejo vse informacije o vožnji (hitrost, merilnik moči, sistemi za pomoč pri vožnji, pretoki energije itd.). Na desni strani panoramskega zaslona, se pravi na sredini armaturne plošče, pa je predel na dotik, ki je dostopen tako vozniku kot njegovemu sopotniku. Na tem zaslonu lahko upravljate sistem za ogrevanje/klimatizacijo, navigacijo, medije/povezljivost itd. Nov je tudi kompaktni volan z novimi upravljalnimi stikali.
Pri parkiranju so v pomoč številne kamere na vozilu, za varno in udobno vožnjo skrbi več kot 40 sistemov za pomoč pri vožnji.
Različne kombinacije postavitve in zlaganja sedežev
Največje spremembe v primerjavi s 3008 so vidne v kabini, kjer ima lahko 5008 tri sedežne vrste. Druga vrsta je opremljena z drsno sedežno klopjo s sedali, deljivimi v razmerju 60/40 in naslonjali v razmerju 40/20/40. Možno je spreminjati tudi naklon. Naslonjala sedežev v 2. vrsti je možno individualno preklopiti v pet položajev, kar potnikom zagotavlja dodatno udobje na dolgih vožnjah. Posebna pozornost je bila posvečena celotni obdelavi sedežev v 2. vrsti. Hkrati so v drugo vrsto dodali večji ventilator in ločeno upravljanje klimatskega sistema, da zagotovijo dobro prezračevanje tudi potnikoma, ki sedita čisto zadaj. Enostaven dostop do tretje vrste sedežev so omogočili s funkcijo easy access, ki sedežem v 2. vrsti omogoča, da se popolnoma preklopijo in hkrati pomaknejo naprej. Pomik še dodatno olajša stikalo na zgornjem delu sedežnega naslonjala.
V tretji vrsti je prava sedežna klop z dvema individualnima naslonjaloma, opremljenima z nastavljivimi vzglavniki.
Od 348 do 2232 litrov prostora
V petsedežni konfiguraciji prtljažni prostor meri 916 litrov, v sedemsedežni konfiguraciji 348 litrov, ko sta postavljena le voznikov in sopotnikov sedež pa 2.232 litrov. Arhitekturna zgradba sedežev omogoča številne razporeditve med 2. vrsto (sedežna klop 60/40, naslonjala 40/20/40) in 3. vrsto (naslonjala 50/50). Ko so vsi zadnji sedeži zloženi, ima povsem ravno dno in do dva metra dolgo nakladalno površino.
V sedemsedežni konfiguraciji s tretjo vrsto zloženih sedežev se e-5008 ponaša z 42 centimetrov dolgim prtljažnikom. Pod prtljažnega prostora za tretjo vrsto sedežev je mogoče odpreti in ga navpično pospraviti za sedeži, kar zagotavlja dodaten prostor za kovčke in ročno prtljago. Pod sedeži v tretji vrsti je veliko dodatnega prostora za shranjevanje.
Za lažje natovarjanje ima e-5008 tudi motorizirana prtljažna vrata, ki so serijsko na voljo pri nivoju opreme GT. Omeniti velja še veliko panoramsko stekleno streho. Pri električnih vozilih je to redkost, saj je sprednji del strehe mogoče odpreti. Kabina je kar se da svetla vse do 3. vrste, ki je prav tako deležna izdatnih zastekljenih površin.
Hibrid, priključni hibrid in 100-odstotno električni model
5008 je možno izbrati v hibridni različici, kot priključni hibrid in kot 100-odstotno električno vozilo.
100-odstotno električni e-5008 je opremljen z novo baterijo (nikelj, kobalt, mangan) s kapaciteto 73 ali 98 kWh. Večja baterija bo na voljo prihodnje leto. Govorimo o uporabni zmogljivosti. Manjšo baterijo ima enomotorna različica s sinhronim elektromotorjem s trajnim magnetom z močjo 157 kW, kot tudi dvomotorna Dual Motor 4×4 z močjo 240 kW in enakim dosegom 500 km. Večja baterija je rezervirana za različico Long Range z močjo 170 kW in dosegom do 660 km. E-5008 varčuje z energijo zahvaljujoč toplotni črpalki, naprednemu toplotnemu upravljanju baterije in novi tristopenjski rekuperaciji, ki jo lahko preklapljate z obvolanskimi ročicami.
Peugeot obljublja polnjenje z enosmernim tokom (160 kW),kar pomeni pol ure iz 20 na 80 % odstotkov napolnjenosti baterije, oziroma 4,5 ure na domačem wallboxu (11 kW).
Dizla ni več, saj so vsi modeli 5000 vsaj hibridizirani. Vstopni model tako predstavlja hibridni model z močjo 136 KM (100 kW) s trivaljnikom 1.2 PureTech in 6-stopenjskim dvosklopčnim menjalnikom. Druga možnost je priključni hibrid 5008 PHEV 195 e-DCS7 (143 kW) z bencinskim motorjem, z močjo 100 kW in elektromotorjem z močjo 92 kW. Baterija je skoraj enkrat večja kot prej in omogoča do 85 km brezemisijske vožnje (WLTP standard).
To so cene
Za poenostavitev izbire je peugeot 5008 na voljo v dveh različicah – Allure in GT, ki imata obe tri vrste sedežev. Opremo je mogoče razširiti z dodatnimi paketi. Že osnovna raven vključuje dostop brez ključa, zadnjo HD kamero, projekcijske LED luči, 19-palčna platišča, par 10-palčnih zaslonov i-cockpit.
Za hibridno različico je treba po ceniku odšteti vsaj 36.150 evrov, za priključni hibrid 45.150 evrov in 100-odstotno električni e-5008 (brez vštete subvencije v višini 6.500 evrov) 47.490 evrov. Pri uvozniku, kjer nameravajo do konca leta pri nas prodati 100 vozil (10 odstotkov električnih), prihodnje leto pa trikrat toliko, so pripravili še posebne akcije, ki nakup pocenijo med 1.500 in 2.000 evri.