Peugeot 4007: Tretji "dvojček"

Foto: Žurnal24 Načrt prodaje vozil peugeot 4007 za leto 2008 za Slovenijo obsega 180 vozil. Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Peugeot 4007 je klon citroëna C-Crosserja oziroma izvirnega Mitsubishijevega outlanderja. Francoski slog, japonska mehanika in prepričljiv pogonski sistem bi lahko v razredu vozil SUV, ki v Evropi v zadnjih letih ugotavlja konstantno rast, pustili globok pečat.
Oglej si celoten članek
 

Osnovna raven opreme (Premium)

  • ESP
  • 16-palčna platišča iz lahke litine (M+S)
  • usnjen volan
  • centralno daljinsko zaklepanje
  • električni pomik vseh štirih stekel
  • električno pomični in zložljivi ter ogrevani zunanji ogledali
  • avtomatska klimatska naprava
  • 6 varnostnih zračnih blazin
  • CD- in mp-predvajalnik
  • prednji meglenki
  • vzdolžna strešna nosilca v sivi aluminijasti barvi
Klasična glasba je bila ob povsem novem peugeotu 4007 v ospredju slovenske predstavitve prvega športnega terenca, ki naj bi v prihodnosti tudi sam postal klasika, upajo pri Peugeotu.

Ime 4007 prevzema dvojno ničlo, oznako za prihod novega koncepta, ki dopolnjuje obstoječi peugeotov izbor. Številka 4 označuje njegovo dimenzijo oziroma pripadnost vozilom zgornjega srednjega razreda, medtem ko številka 7 določa generacijo vozila. Novo vozilo z inovativnim štirikolesnim pogonom z elektronskim upravljanjem 4x4 HDi in filtrom trdnih delcev (FAP) je plod sodelovanja med podjetjema Mitsubishi Motors Corporation in PSA Peugeot Citroën, prve slovenske voznike pa bo na cesti razveseljeval že pred koncem koledarskega leta 2007.

Model 4007 svojo pripadnost Peugeotu izraža z varnostjo, športnim značajem, privlačnem videzom in inovacijo. V Peugeotovem oblikovalskem središču so ostali zvesti sami sebi. Rasna in široko odprta "mačkasta" prednja maska pripomore k občutku elegance in plemenitosti vozila. Posebna obdelava celega prednjega odbijača, meglenke, obrobljene s kromom, velika kromirana zračna rešetka in zaokroženi blatniki nakazujejo na francosko prefinjenost in moč.


Kupci bodo lahko izbirali med osmimi odtenki karoserije. © Gregor Prebil

 

Aerodinamična strešna linija in podolgovat profil povezujeta moderen zadnji konec vozila. Zadek krasijo rubinasto rdeče luči, nameščene pod zadnjim steklom, med katerimi se bohoti kromirani lev, simbol znamke Peugeot, postavljen nad registrsko tablico. Velik razmak med kolesi in notranjo oblogo blatnikov ter razmeroma visoko podvozje dajejo vtis nadzorovane moči in zagotavljajo, da gre za vozilo, posvečeno ljubiteljem vožnje ne glede na razmere na cesti.

 

Raven opreme (Premium pack)

  • Oprema premium +
  • ksenonska žarometa
  • usnjena notranjost z električno pomičnim voznikovim sedežem
  • ogrevana prednja sedeža
  • dodatno zatemnjena stekla zadaj
  • parkirni senzorji zadaj,
    kromirana letev okoli stekel
  • kromirani dodatki na pragovih vrat
  • kromirane kljuke vrat
  • 18-palčna platišča iz lahke zlitine
Peugeotovi stilisti so posebno pozornost namenili notranjosti 4007-ice. Dinamična in funkcionalna, z dvema ravnema oblazinjenja, naj bi ob športnem duhu in prefinjenosti zadovoljila apetite voznikov. Črna armatura ustvarja umirjeno in hkrati dinamično vzdušje. Globoko nameščena okrogla merilnika se spogledujeta z dvokolesnimi "zverinami". Vse potrebne informacije vozniku podajo opozorilne lučke in večfunkcijski zaslon, ki ima svoj prostor med merilnikoma.

Petvratni, 4,64 metra dolgi, 1,80 metra široki in 1,67 metra visoki športni terenec ob višini podvozja (176 milimetrov) ne bi smel prepričati le tistih, ki ljubijo brezpotja, pač pa tudi večje družine. V prodajo prihaja le različica z dodatno tretjo sedežno vrsto, ki sprejme do sedem potnikov. Prtljažni prostor je prilagodljiv, saj ima ob konfiguraciji s petimi sedeži prostornino do 510 litrov, v primeru podrtja druge in tretje vrste pa 1686 litrov. Uporabna je preklopna spodnja loputa prtljažnih vrat, ki lahko prenese obremenitev 200 kilogramov.

Vestni do okolja so pri Peugeotu SUV opremili s filtrom trdnih delcev, ki prihaja skupaj s štirivaljnim 2,2-litrskim dizelskim motorjem HDi, ki razvije največjo moč 115 kW/156 KM pri 4.000 vrt/min in doseže največji navor 380 Nm pri 2.000 vrt/min. Posebej razviti ročni menjalnik s šestimi stopnjami je narejen tako, da kar najbolje iztrži značilnosti nove različice motorja HDi.


Za doplačilo je kupcu na voljo navigacijska naprava s karto Evrope, na zaslonu na dotik pa bo vozniku v pomoč še kamera za vzvratno vožnjo. © Peugeot

 

Elektronsko upravljanje je enostavno, voznik lahko s pomočjo vrtljivega gumba med prednjima sedežema izbira med tremi prenosi moči. Štirikolesni pogon omogoča učinkovito in specifično prilagajanje podlagi; zasluge za to gredo izkušnjam na tem področju. Strukturni elementi, kot so volanski mehanizem, podvozje, obesa, zavore in kolesa, so usklajeni in prilagojeni zaradi doseganje večje učinkovitosti. Po zagotovilih Peugeota je obnašanje vozila na cesti dinamično in predvsem varno.

Ustavimo se še pri ceni. Če se boste odločili za osnovno raven opremljenosti premium, bo vaša denarnica lažja za 33.900 evrov, za bolje opremljeni premium pack pa bo treba odšteti 37.700 evrov.
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.