Peugeot 208 spet na pota 206-ice

Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Foto: Gregor Prebil Peugeot 208
Peugeot 207 je po prodaji močno zaostal za uspešnim predhodnikom modelom 206, ki je v najboljših časih v Sloveniji obvladoval 15 odstotni deleže v razredu. Povsem novi model 208 želi z revolucionarno obliko in vsebinami spet seči do dvoštevičnega tržnega deleža.
Oglej si celoten članek

Prav vsaka generacija peugeotove serije 2 je bila oblikovna revolucija predhodnice. Tak je tudi model 208, ki ima nalogo mestni peugeotov avtomobil spet popeljati na pota, ki ga je začel model 206, ki so jih pri nas prodali preko 22.000. Njegovega naslednika, model 207 si je izbralo za polovico manj voznikov in voznic.

Novinec je spremenjen do potankosti, predvsem pa ponuja veliko prefinjenih detajlov, kot so na novo oblikovani žarometi, ki lahko spredaj in zadaj svetijo z LED dnevnimi lučmi, zadnji pa oblikovno spominjajo na bumerang. Tudi barve so zdaj živahnejše, na voljo pa so tudi nalepke za personalizacijo vozila.

Manj je več

Še naprej bosta na izbiro tako pet- kot trivarna različica, vendar pa naj bi se avtomobila kljub enaki dolžini vozila drugače. Zunanje mere so manjše. Predvsem na račun nosu je v primerjavi s predhodnikom v dolžino za sedem centimetrov krajši in za dva ožji, a vseeno ponuja za 15 litrov večji prtljažnik, ki meri 285 litrov. Več prostora je zaradi drugače postavljenih komponent in tanjših naslonjal sedežev tudi na zadnji klopi. Posledično je 110 kilogramov lažji od modela 207, kar na cesti obljublja več dinamičnosti, a v primerjavi s primerljivim 207 brez popustov dražji za 1.500 evrov. Avtomobil je zdaj centimeter nižji, tudi volan in armaturna plošča sta postavljena nižje, zato se sedi bolj športno.

Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Na račun nižjega sedenja bodo verjetno izgubili nekaj odstotkov starejših voznikov, ki so predstavljali več kot 20 odstotni delež kupcev, bo pa še bolj pisan na kožo mladim, ki jih nagovarja z novimi, modernimi tehnološkimi vsebinami.

Dobil je velik ekran na dotik

Volan je povsem nov, je pohvalno manjši kot prej, na novo je oblikovan tudi ročni menjalnik. Merilniki so postavljeni za volan, osrednji element potovalnega prostora je novi SMEG 7-palčni barvni ekran na dotik, zaradi katerega so gumbi s potniške kabine skoraj izginili. Pregleden ekran je serijsko na voljo pri najvišjem od treh nivojev opreme (allure), pri srednjem (active) je na voljo za dodatnih 390 evrov, v kombinaciji z navigacijo pa za doplačilo 880 evrov. Prijazen je do USB priključkov, če si boste želeli poslušati klasičen CD, boste morali to funkcijo doplačati, saj klasične reže za plošček nima.

Poleg treh nivojev opreme, lahko kupci v notranjosti, odvisno od stopnje opreme, izbirajo med različnimi oblazinjenji, so pa vse 208-ice že v osnovi opremljene s šestimi zračnimi blazinami in sistemom ESP. Vstopni nivo (access) pa zato nima niti klimatske naprave, radio s CD-MP3 predvajalnikom, niti deljive zadnje klopi. Vse to ponuja šele drugi nivo.

Vsi dizli pod magično ekološko mejo

Bolj aerodinamična oblika, manjša teža, pnevmatike z nizkim kotalnim uporom ter nov tehnološki pristop, ki je zmanjšal motorje (downsizing) so vzrok, da so povprečne vrednosti izpustov CO2 v primeru vseh treh dizelskih različic vedno pod mejo 100 gramov na prevoženi kilometer. Razen vstopni 1,4 litrski e-HDI z ročnim menjalnikom so vse dizelske različice opremljene s sistemom start&stop, omenjena različica z robotiziranim menjalnikom pa v zrak izpusti le 87 gramov CO2 na prevoženi kilometer.

Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 Bencinskih motorjev je pet, nova sta 1.0(50 kilovato) - in 1.2-litrski (60 kilovatov) VTI trivaljna motorja, ki napovedujeta novo ero Peugeotovih pogonskih agregatov, ki sta plod zmanjševanja motorjev, v prodajo pa prihajata nekoliko kasneje. Najmočnejši v ponudbi je 1.6 -litrski bencinski THP s 115 kilovati (156 KM). Poleg petstopenjskega ročnega in šeststopenjsega robotiziranega menjalnika so agregati kombinirani še s šestsopenjskim ročnim menjalnikom.

Popust za zveste lastnike "levov"

Vstopna cena po ceniku za osnovno opremljeni model in 1.0-litrski bencinski agregat je 10.190 evrov. Peugeot ponuja 500 evrov popusta za lastnike vozil Peugeot in dodatnih 500 evrov, če se odločite za financiranje Peugeot. Če si boste izbrali petvratno različico boste dodali 200 evrov, za avtomatsko klimo in SMEG pa 100 oziroma 400 evrov.

208 z dizelskim motorjem:

- 1.4 l HDi FAP 50 kW (68 KM), 160 Nm, 5-stopenjski ročni menjalnik; CO2: 98 g/km;
- 1.4 l e-HDi FAP 50 kW (68 KM), 160 Nm, 5-stopenjski robotizirani ročni menjalnik, STOP & START; CO2: 87 g/km;
- 1.6 l e-HDi FAP 68 kW (92 KM), 230 Nm, 5-stopenjski ročni menjalnik, STOP & START; CO2: 98 g/km;
- 1.6 l e-HDi FAP 68 kW (92 KM), 230 Nm, 6-stopenjski robotizirani ročni menjalnik, STOP & START; CO2: 98 g/km(1);
- 1.6 l e-HDi FAP 84 kW (115 KM), 270/285 Nm(2), 6-stopenjski ročni menjalnik, STOP & START; CO2: 99 g/km.

Foto: Gregor Prebil Peugeot 208 208 z bencinskim motorjem:


- 1.0 l VTi 50 kW (68 KM); 95 Nm, 5-stopenjski ročni menjalnik; CO2: 99 g/km(1);
- 1.2 l VTi 60 kW (82 KM); 118 Nm, 5-stopenjski ročni menjalnik; CO2: 104 g/km(1);
- 1.4 l VTi 70 kW (95 KM); 136 Nm, 5-stopenjski ročni menjalnik; CO2: 129 g/km(3);
- 1.6 l VTi 88 kW (120 KM); 160 Nm, 5-stopenjski ročni menjalnik; CO2: 134 g/km;
- 1.6 l THP 115 kW (156 KM); 240/260 Nm(2), 6-stopenjski ročni menjalnik; CO2: 135 g/km(1).

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.