Peta ibiza vabi mlade Slovenske in Slovence

Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza Foto: Saša Despot Seat Ibiza
Seatova ibiza pete generacije je zavila na slovenske ceste. Je prva, ki je narejena na prilagodljivi platformi koncerna VW za kompaktna mala vozila, kar je inženirjem omogočilo, da so naredili prostornejšo, vanjo pa vgradili nekatere najbolj napredne tehnologije, videne v golfovem razredu. Z ibizo naj bi tudi pomladili svojo klientelo. Cene se začnejo pri 12.500 evrih, oziroma tisočaka manj v primeru financiranja.
Oglej si celoten članek

Ibiza ni najbolje prodajan Seatov model v Sloveniji. Zaostaja le za družinskim leonom, ki ima v karavanski izvedenki daleč najmlajšo populacijo kupcev. Povprečni moški kupec karavanskega leona šteje v Sloveniji 40 let, ženske so še leto mlajše, pri ibizi pa je povprečna starost moškega kupca 50 let, ženske ibizo kupujejo pri 45 letih. 

Večja verjetnost, da bo za volanom mlada ženska

S peto generacijo, ki centimetrsko ostaja primerljiva s predhodnico, a ima zahvaljujoč novi arhitekturi skoraj za 10 centimetrov raztegnjeno medosje in za 63 litrov povečan prtljažnik, ki s 355 litri meri že skoraj toliko kot pri petvratnem kombilimuzinskem leonu, ter ostrejšimi oblikovnimi potezami ter do 18-palcev velikimi platišči, naj bi precej pomladili kupce.

Za ibizo se pri nas odločili 60 odstotkov žensk in 40 odstotkov moških, tako naj bi bilo tudi v prihodnje. Zaradi prirastka v prostoru, tudi v višino in širino, pa se nadejajo, da jo bodo izbirale tudi mlade družine in drugotno starejši pari.

Kaj so prednosti pred VW polom?

Ob obliki, ibiza je prejela prestižno nagrado red dot za oblikovanje, sta prostornost in razmerje med ceno in dobljenim, glavna aduta novega modela. Tudi v primerjavi z novim VW polom, ki bo predstavljen konec tedna in mu bodo po vsej verjetnosti v koncernu namenili še kakšno napredno tehnologijo več kot so jo ibizi, zaradi česar bo nagovarjal še bolj zahtevne kupce.

Foto: Saša Despot Seat Ibiza

A tudi ibiza ima kup naprednih tehnologij. Serijsko je tako na voljo sistem za samodejno zaviranje v sili, ki prepoznava tudi pešce in kolesarje. Sistem z zvočnim in svetlobnim signalom opozori na nevarnost trka, če voznik ne zavira, to stori sistem sam. Izboljšali so sistem ESC, ki izboljšuje tudi vleko prikolice. Ibiza ima serijske led dnevne luči in zadnje luči. Za doplačilo si je možno omisliti cel kup naprednih pomagal, od aktivnega tempomata, ki sam prilagaja razdaljo in hitrost do vozil spredaj, in sicer do hitrosti 250 km/h, polne led žaromete, 8-palčni barvni zaslon na dotik, mesto za brezžično polnjenje telefona, posebej za ibizo umerjen Beats audio sistem, strešno panoramsko okno. V primeru izbire oprem FR tudi uravnavanje podvozja, med bolj udobnim režimom normal in bolj trdim sport. Pri vzvratni vožnji je do hitrosti 15 km/h vklopljena kamera. Nov je tudi krmilni mehanizem, zaradi česar je vrtenje volana še lažje, sistem je lažji, kar vpliva tako na porabo goriva kot stroške vzdrževanja.

Zdaj je z ibizo na voljo dvopodročna samodejna klimatska naprava s triplastnim filtrom, ki zadrži tudi alergene delce.

Trivaljniki in štirivaljniki

Na začetku prodaje sta na voljo dva bencinska motorja, vstopni trivaljni litrski atmosferski MPI motor (55 kilovatov moči, 75 KM) in trivaljni litrski turbo TSI motor v dveh različicah s 70 kilovatov moči (95 KM) in 85 kilovatov moči (115 KM). Slednji je kombiniran s šeststopenjskim ročnim menjlanikom, osnovni modeli pa s petstopenjskim. 

Jeseni prihaja 1,6-litrski dizel, proti koncu leta pa še nov 1,5-litrski štirivaljni turbobencinski TSI motor s funkcijo izklapljanja valjev ter različica na stisnjen zemeljski plin (CNG).

Na izbiro so štiri stopnje opreme, vstopni model z bencinskim motorjem stane 12.500 evrov. V primeru financiranja je cena še tisočaka nižja.

Foto: Saša Despot Seat Ibiza

Pri slovenskem Seatu pojasnjujejo, da se v okviru njihove znamke kar 74 odstotkov ljudi odloči za financiranje, s čimer lahko pri podjetju stalno, skozi celotno lastništvo vozila, spremljajo stranko in ji pomagajo. Cilj je, da bo stranska z eno mesečno položnico urejala tako servise, kot zavarovanje in druge stvari.

Letos naj bi pri nas ob dobrih 300 že prodanih ibizah prejšnje generacije, prodali še 300 novih, pri čemer priznavajo, da bi, če bi to omogočala proizvodna kapaciteta tovarne, prodali še do 150 avtomobilov več.

Seat ibizo pete generacije smo že preizkusili na prvi vožnji v Barceloni. Kakšni so bili naši prvi vtisi si lahko preberete tukaj.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.