Ekipa Metrona se je znova izkazala. Poročali smo že, da je Andrej Pečjak pred tednom dni svoj metron 7 prvič znova priključil na električni kabel šele, ko je z njim v normalnem prometu s povprečno hitrostjo 72 km/h prevozil kar 826 kilometrov.
PREBERITE ŠE:
Po končanem reliju po Nemčiji in Švici, ki so se ga udeležili številne ekipe s področja razvoja električnih vozil z vsega sveta, so mu podelili nagradi za zmago na hitrostni preizkušnji na Saksenring, kjer je bil metron 7 prav tako najhitrejši, ter nagrado v kategoriji domet. Razglašen je bil tudi za enega od štirih skupnih zmagovalcev WAVE 2015 in sicer v kategoriji pionirji.
Na naporni trasi, ki je peljala iz Plauena prek Berlina in nato na jug do Badna, prešla v Švico in mimo Berna ter St. Moritza pripeljala do clija v St. Gallenu, so udeležence čakale najrazličnejše preizkušnje v vseh režimih vožnje. Tako so se z avtomobili povzpeli tudi na prek 2.000 metrov nadmorske višine, kjer pa je metron 7 deloval povsem brez težav, je poročal Pečjak.
Pečjak je po več kot tednu dni izjemnih naporov zanj in za njegovo sopotnico ženo Jasno z doseženim več kot zadovoljen, saj je dokazal, da je njegova ekipa pripravila avtomobil, ki je sposoben najtežjih naporov in zmore peljati izjemno daleč, a nima "poln prtljažnik" baterij, kot mu očitajo nekateri. Metron 7 ima namreč tudi z dodatnim kompletom pri Metronu razvitega baterijskega sklopa na voljo povsem enako prtljažnega prostora, kot običajna nepredelana mazda 5. K uspehu pa so pripomogle tudi aerodinamične in druge predelave vozila.
dezurni@zurnal24.si
nimas pojma
In kakšen šport je to, da se normalno vozi po cestah? Potem je tudi moja vožnja v službo šport? Vsak …
Slovar slovenskega knjižnega jezika: "rally tudi reli -ja [réli] m (ẹ̑) šport. športno tekmovanje, navadno avtomobilsko, ki se začne v …