Ženske namreč na svoj avto v prvi vrsti gledajo kot na prevozno sredstvo, več kot 60 odstotkom žensk pa avtomobil hkrati predstavlja tudi neodvisnost in svobodo, razkriva mednarodna raziskava Goodyeara.
Večina žensk je že prekoračila hitrost
Raziskava je ovrgla še en predsodek – in sicer so časi, ko so le moški stopili na plin, minili. Kar devet od desetih žensk je namreč priznalo, da včasih prekoračijo omejitev hitrosti. Skoraj polovica jih je drznih tudi pred semaforjem, saj kar štiri od petih pospešijo, ko se na semaforju prižge oranžna luč.
Pri nakupu novega avtomobila je 92 odstotkov žens najpomembnejša varnost. Poleg tega ženskam odločilni dejavnik za nakup avtomobila predstavlja cena. Pri tem jih je kar 82 odstotkov priznalo, da se v avtomobilskih salonih pogaja za ceno. Prav tako imajo ženske izoblikovano mnenje tudi glede opreme – tako sta se na prvi dve mesti uvrstila sistem samodejnega zaklepanja in klima, temu pa sledi še funkcija pomoči pri parkiranju in navigacijska naprava.
Ženskam tudi pri izbiri pnevmatik največ pomeni zagotavljanje varnosti, temu pa sledita še življenjska doba in izkoristek goriva. Za nakup novih pnevmatik se tako najpogosteje odločajo na podlagi neodvisnih testov, strokovnih nasvetov ter s pomočjo oznake Evropske unije za pnevmatike. Podobni podatki prihajajo tudi iz Združenih držav Amerike. Vozniki, še posebej ženske, pri nakupu pnevmatik največ pozornosti namenijo varnim in zaupanja vrednim izdelkom.
Smem vprašati zakaj se gospodični na fotografiji vedeta kakor, da sta med vožnjo, varnostna pasova obeh pa visita ob njiju …