Mercedes vision EQXX je homologiran avto, namenjen predvsem preizkušanju napredne tehnologije pogona. Ima 100 kW baterijo in izjemno aerodinamiko s koeficientom 0,17. Ker je za znamko tako dragocen, ga čuvajo kot dragulj, zato nedavno niso za volan dovolili niti nekdanjemu prvaku F1 in ambasadorju znamke Nicu Rosbergu.
Aprila so pri znamki sporočili, da so z EQXX potovali iz Stuttgarta čez Alpe do francoske riviere in mesta Cassis, pa je imel po več kot tisoč kilometrih še vedno precej energije v bateriji.
Zdaj so se spet odpravili na pot, tokrat iz Stuttgarta v britanski Silverstone. Prek Nemčije in Francije je največji delež poti prepotoval po avtocesti in to v skladu z dovoljenimi hitrostmi. Rokavski preliv je avto prečkal z vlakom pod morjem, nato pa pot spet nadaljeval po cesti. Pot je potekala pri poletnih temperaturah in v gostem prometu.
1.202 kilometra je nov rekord z enim polnjenjem. Povprečna poraba pri povprečnih 86 km/h je bila le 8,3 kWh/100 km.
V Silverstonu je avto pričakal član ekipe Mercedes-EQ iz tekmovanja formula-E Nyck de Vries. Z avtom je nato opravil še 11 krogov po slovitem britanskem dirkališču s hitrostjo vse do maksimalnih 140 km/h. Ob zadnjem prečkanju ciljne črte je vendarle zmanjkalo nabitih elektronov, števec kilometrov pa je pokazal novo rekordno številko 1.202. Povprečna hitrost med celotnim potovanjem je bila 83 km/h.
Povprečna poraba na poti je bila 8,3 kWh/100 km.
Izkušnje iz EQXX nameravajo pri znamki izkoristiti za razvoj velikoserijskih električnih modelov.
dragi moji.najbolj izbira je dacia. ima baterijo tipa cr2032 ( saj veste gumbna 3 volte , litiium ). zakaj ? …
Za po mestu je dober,pa kak bližnji izletek,ker če s tem naletiš na zastoj ki traja in traja na vročem …
impresivno. a te na nekaj pozabil 8,3 na 100 km to je 100 kWh velika baterija. aaaa kolk majo dons …