Outback tudi v peto stavi na tehnično dovršenost

Foto: Gregor Prebil Subaru outback Foto: Gregor Prebil Subaru outback Foto: Gregor Prebil Subaru outback Foto: Gregor Prebil Subaru outback Foto: Gregor Prebil Subaru outback Foto: Gregor Prebil Subaru outback Foto: Gregor Prebil Subaru outback Foto: Gregor Prebil Subaru outback Foto: Subaru Subaru outback Foto: Subaru Subaru outback Foto: Subaru Subaru outback Foto: Subaru Subaru outback Foto: Subaru Subaru outback Foto: Subaru Subaru outback Foto: Subaru Subaru outback Foto: Subaru Subaru outback Foto: Subaru Subaru outback
Peta generacija Subaruja outback je že mesec dni na voljo tudi v Sloveniji. Cene se začnejo pri 38.690 evrih. Kupcem je ob bencinskem 2,5-litrskem pogonskem agregatu na izbiro še dizelski dvolitrski motor. Paketi opreme so trije.
Oglej si celoten članek

Peta generacija kultnega Subarujevega modela je v primerjavi s predhodnikom krepko daljša. Namesto 479 centimetrov zdaj v dolžino meri 491,5 centimetra, razširili so ga za dva centimetra na 184 centimetrov, višina s 160,5 centimetra ostaja enaka. Zunanje mere obetajo udobje petim odraslim osebam, medtem, ko prtljažni del v osnovi meri 512 litrov, s preklopom zadnjih sedežev pa 1848 litrov.

Pri Subaruju izpostavljajo izboljšano zvočno izolacijo in vgradnjo zelo kakovostnih materialov, tudi končna obdelava materialov sodi med adute nove generacije.

Vsi s štirikolesnim pogonom

Tržno bolj zanimiv je vzdolžno nameščeni dizelski boxer motor ki je kombiniran z zelo dobro znanim simetričnim vsekolesnim AWD pogonom. Štirikolesni pogon predstavlja jedro razvoja Subaru tehnologije že več kot štiri desetletja, odkar so svetu predstavili prvi osebni avtomobil s štirikolesnim pogonom. Celotni pogonski sklop vozila, od motorja, do zadnjega diferenciala je nameščen vzdolžno po sredini vozila v ravni in simetrični liniji. Vzdolžna namestitev motorja z vodoravno – nasprotno zasnovo omogoča nižje težišče celotnega vozila, zaradi krajše zasnove samega motorja, pa je težišče pomaknjeno tudi proti središču samega vozila.

Dizelski motor z 110 kilovatov moči (150 KM) in 350 Nm navora je povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, v ponudbi je tudi CVT menjalnik. 2,5-litrski bencinski motor zmore 129 kilovatov moči in 235 Nm navora. Bencinski motor je standardno kombiniran z CVT menjalnikom. Tudi bencinski motor je opremljen s pogonom na vsa štiri kolesa.

Na voljo bo v treh opremskih različicah, vse imajo standardno eye sight, ki vključuje sistem samodejnega zaviranja in aktivni radarski tempomat in vozni režim x-mode - sistem upravlja z motorjem, menjalnikom in zavorami, izboljšuje oprijem s podlago ter povečuje stabilnost na klancih, navkreber in navzdol.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.