Srce audijevega baterijskega športnega terenca je hibridni pogonski sklop. Sistemska moč trilitrskega dizelskega šestvaljnika in elektromotorja je 275 kilovatov (373 KM), sistemskega navora je kar 700 Nm. To mu omogoča, da z mirovanja do 100 km/h pospeši v 6,2 sekunde, po kriterijih Novega evropskega voznega cikla (NEVC) pa poraba goriva ne presega 1,8 l/100 km (emisija CO2 48 g/km). Največja hitrost je 230 km/h.
Za boljšo vozno dinamiko skrbi tudi stalni štirikolesni pogon quattro, ki mu med ovinki podporo zagotavlja inteligentna programska oprema. Ta skrbi za porazdeljevanje navora po posameznih kolesih. V ovinkih minimalno zavira kolesi na notranji strani zavoja in tako dodatno izboljšuje vodljivost in stabilnost vozila.
Brez ustavljanja od Ljubljane do Barcelone
Nujen del vsakega hibrida je baterija. Pri Audiju so izbrali litij-ionsko baterija, ki je sestavljena iz 168 prizmatičnih celic in je tekočinsko hlajena. S kapaciteto 17,3 kWh po kriterijih Novega evropskega voznega cikla (NEVC) pri električnem režimu delovanja omogoča doseg do 56 kilometrov. Pri Audiju navajajo, da je največji možni skupni doseg z motorjem TDI do 1.320 kilometrov.
Q7 e-tron so opremili z novo tehnologijo večfaznega polnjenja, ki omogoča polnjenje z močjo 7,2 kW. Baterija se na industrijski električni vtičnici v celoti napolni v manj kot dveh urah in pol. Pri Audiju so se osredotočili na nekatere nove pametne rešitve. Tako lahko s storitvami e-tron iz ponudbe Audi connect voznik funkcije, kot sta polnjenje in klimatiziranje, upravlja preko pametnega telefona.
Trije režimi delovanja
Kot smo vajeni že iz drugih priključnih hibridov, tudi Audijeva tehnologija omogoča tri režime delovanja. Voznik lahko izbere izključno električno vožnjo, v hibridnem načinu vozilo v veliki meri prosto odloča o vrsti pogona, pri režimu battery hold pa skuša prihraniti razpoložljivo električno energijo za poznejši čas.
Audi Q7 e-tron stane vsaj 87.600 evrov, kar je okoli 16 tisočakov nad običajnim, a slabše opremljenem Q7. Priključni hibrid namreč že serijsko vključuje 19-palčna platišča, profesionačlno navigacijo z digitalnim zaslonom ... S primerljivo opremo je tako Q7 e-tron okoli 10 tisočakov od klasične različice.