Kot je običajno ob takšnih priložnostih, proizvajalec ne skopari z lepimi besedami. Gre za komaj 3,68 metra dolg avtomobil, ki pa ima vseeno pet sedežev. Res je, opel adam meri le dva centimetra več, a gre za drug tip modela, ki skuša prepričevati bolj petične in individualne kupce, medtem ko je karl očitno namenjen množicam.
Karl je prilagojen mestom, zato ima volanski mehanizem funkcijo za mehkejše delovanje, obljubljena je tudi vrhunska pasivna in aktivno varnost, pri čemer pa omenjajo le sistem za preprečevanje menjave pasov, ne pa tudi city AEB. Ena od prednosti avtomobila naj bi bila prostorna notranjost glede na zunanje mere.
Mali petvratnik sodobnost izkazuje tudi s tovarninim multimedijskim sistemom IntelliLink. Karla bo poganjal litrski trivaljnik s 55 kW (75 KM), ki naj bi zaradi nizke mase (okoli 900 kilogramov) omogočal varčno vožnjo.
Nemški, a uvožen iz Koreje
Karl pa Oplu ne prinaša le optimizma, temveč tudi skrbi. Začelo se je že, ko so vodilni v Rüsselsheimu pred meseci napovedali, da bo avto nosil ime po enem od sinov ustanovitelja znamke Adama Opla. Po nemško trdo ime "Karl" je namreč izzvalo nemalo pikrih komentarjev, saj naj bi bila to prva minus točka v poskusu dobrega marketinga. Pred dnevi pa so se stvari zaostrile še pri sindikatih, potem ko so v vodstvu potrdili, da karla ne bodo izdelovali v Nemčiji, temveč v General Motorsovi korejski tovarni, medtem ko "doma" samevajo kapacitete.
Sindikati so besni, a pri Oplu vztrajajo, da se držijo dogovora, po katerem do leta 2018 ne bo novih odpuščanj, poroča Automotive News.