GSi je najbolj športni derivat Oplovega modela višjega srednjega razreda insignie. Ostrejša, natančnejša in učinkovitejša je, trdijo v Rüsselsheimu. Na zunaj je posebnosti kar nekaj, naj omenimo velike kromirane šobe za zajem zraka spredaj, zadnji spojler za ustrezen potisk ob podlago na zadnji osi in dve zaključni cevi izpuhi oblečeni v krom. V potovalni kabini najdemo usnjeno oblazinjenje integriranih športnih sedežev (razvitih posebej za model GSi) s certifikatom ortopedov AGR, usnjen športni volan in aluminijaste stopalke.
Dinamično prilagodljivo podvoje FlexRide močno in zanesljivo držo na cesti zagotavlja v kombinaciji s štirikolesnim pogonom z nadzorom vektorjev navora ter zmogljivimi Michelinovimi športnimi pnevmatikami. Insignia GSi je opremljena še z novim osemstopenjskim avtomatskim menjalnikom s prestavnima ročicama na volanu.
“Nova Insignia GSi je krog Nürburgring-Nordschleife prevozila očitno hitreje od močnejše Insignie OPC prejšnje generacije” je testiranje povzel Volker Strycek, direktor za športna vozila in avtomobilske dirke. Vzroke za to gre iskati tudi v manjši saj je GSi za 160 kilogramov lažji od primerljive Insignie OPC 2.8 V6 Turbo.
GSi pilili v “zelenem peklu”
Za zadnje finese so poskrbeli na legendarni progi Nürburgring-Nordschleife. V pogorju Eifel je Opel vzpostavil testni center za nastavitve svojih športnih modelov. Oplovi inženirji so na Nürburgringu, ki ga je trikratni svetovni prvak Formule 1 Jackie Stewart sočno opisal kot "zeleni pekel", razvili povsem novo podvozje za GSi. S krajšimi vzmetmi je GSi nižji za 10 milimetrov, posebni športni blažilniki pa premikanje karoserije zmanjšajo na minimum. Temu so ustrezno prilagojene zmogljive zavore Brembo (premer 345 milimetrov) s štirimi valji, isto velja za zelo neposreden volan.
33-letna tradicija
Insignia GSi nadaljuje dolgo tradicijo Oplovih športnih modelov z imenom GSi. Prva sta za vznemirjenje poskrbela manta GSi in adett GSi (1,8-litrski motor s 115 KM) leta 1984. Štiri leta pozneje je 2,0-litrski motor DOHC s 16 ventili v kadettu 2.0 GSi 16V razvil 150 KM. S tem motorjem je bila na voljo tudi prva astra, leta 1993 pa je lahko astro GSi poganjala tudi alternativna različica 1,8-litrskega motorja s 125 KM. Med corsami različnih generacij je bilo kar nekaj modelov GSi, veliko povpraševanje je bilo že po prvi Corsi A s 100 KM (leta 1988). Na (začasnem!) koncu linije je bila avgusta 2012 Corsa D.
Insignia GSi je standardno opremljena z mehatronskim podvozjem FlexRide, ki v delčku sekunde prilagaja blažilnike in krmiljenje. Krmilna enota spreminja tudi umeritev stopalke za pospeševanje in točke prestavljanja osemstopenjskega avtomatskega menjalnika. Voznik lahko izbira med tremi načini: standard, tour in sport. Glede na izbrani način sta lahko krmiljenje in odziv dušilne lopute še bolj neposredna. Samo z modelom GSi je na voljo način competition (tekmovanje), ki ga voznik aktivira s pomočjo gumba za ESP. Dvojni pritisk voznikom omogoča večji odmik od smeri in izklopi nadzor zdrsa – na primer za hiter krog na progi Nordschleife.
Njegov vzornik je "klop"
Športno podvozje, razvito v kombinaciji s pnevmatikami Michelin Pilot Sport 4 S in velikimi 20-palčnimi platišči, poskrbi, da se avto podlage drži kot klop. Pri tem ima pomembno vlogo tudi standardni štirikolesni pogon z nadzorom vektorjev navora. Njegova posebnost je, da sta namesto običajnega diferenciala v tem sistemu na zadnji osi dve sklopki, ki lahko glede na razmere pri vožnji v delčku sekunde individualno pospešita vsako zadnje kolo.
Nova insignia GSi se bo svetu predstavila na Mednarodnem avtomobilskem salonu IAA v Frankfurtu (14.–24. september 2017).
Za pogon športne limuzine je zadolžen 2,0-litrski turbo motor, ki razvije moč 191 kW (260 KM) in navor 400 Nm (poraba pri voznem ciklu NEDC: mestna vožnja 11,2 l/100 km, zunajmestna vožnja 7,1 l/100 km, kombinirano 8,6 l/100 km, emisije CO2 197 g/km). Štirivaljni motor je usklajen s povsem novim osemstopenjskim avtomatskim menjalnikom. Pri avtomatskem prestavljanju lahko voznik z načinoma Standard in Sport vnaprej izbere točke prestavljanja. Poleg 2,0-litrskega bencinskega turbo motorja bo GSi na voljo tudi z zmogljivim novim dizelskim motorjem.