Ameriško-evropski koncern Stellantis, ki ga krmari šef Carlos Tavares, bo v prihodnjih nekaj letih vložil kar 30 milijard evrov v proces prehoda na električna vozila. Do leta 2030 bo tako 70 odstotkov vseh prodanih francosko-italijansko-nemških avtomobilov v Evropi električnih (baterijska in priključni hibridi), v ZDA pa vsaj 30 odstotkov. Vključeni so tudi poltovornjaki in komercialna vozila, torej kombiji.
Kar je novega pri dosedanjih napovedih, je jasen načrt, kako te cilje uresničiti. Celotni Stellantis bo imel štiri različne visokoprilagodljive platforme, na katere bo lahko vgrajeval standardizirane inverterje, baterije velikosti od 30 do 200 kWh ter elektromotorje spredaj, zadaj ali 4x4. Vzpostavil bo tudi pet gigatovarn v Evropi za standardizirane baterije v skupni kapaciteti 260 GWh. Vsi avtomobili se bodo posodabljali po zraku.
Znamka Dodge bo soj prvi mišičasti avto predstavila leta 2024, RAM pa takrat že tudi prvi električni poltovornjak družine 1500. Alfa Romeo bo od leta 2024 postala "Alfa e-Romeo", čeprav niso pojasnili podrobnosti. Že od prej vemo, da bo Fiat po letu 2028 le še znamka električnih vozil, nova pa je obljuba glede Lancie, da bodo njihovi električni avti "najbolj eleganten način, kako rešiti planet."
Pri znamki Peugeot so ponovili zavezo, da bodo povsem elektrificirali paleto že do leta 2025.
Opel
Opel in sestrski Vauxhall, ki je namenjen britanskemu trgu, bosta z letom 2028 prešli le še na baterijska in PHEV vozila tako pri osebnem kot komercialnem sektorju. Poskusili bodo tudi s prodorom na Kitajskem.
Pri Oplu so napovedali tudi uradno oživitev modela manta, ki jo je pred časom nakazal že vpadljivi koncept. A serijska manta bo očitno dobila bolj suvovsko oziroma križančevo podobo.
a ni hecno da niso poiskali še kaj alternativnega tem brezveznim baterijam. za vse avte; kje pa so kamioni, (al …
Pretiravanje. Infrastruktura problem.