Prehod pod koncern PSA je gotovo pohitril določene ukrepe pri Oplu, ki skuša najti pot v precej bolj dobičkonosno prihodnost. Tako si bodo vsi Oplovi avtomobili delili platforme s Peugeoti in Citroëni, veliko bo tudi sinergije pri razvoju naprednih tehnologij, kjer je bil Opel vedno močan.
Pri sestrski znamki Vauxhall, ki pokriva britanski trg, so za Autocar potrdili, da se v kratkem obetajo tudi rezi pri modelih. Tako bodo pri Vauxallu povsem prenehali izdelovati astro GTC in zafiro tourer.
Čeprav so na podlagi teh izjav mnogi menili, da to hkrati pomeni tudi konec za ta dva modela na vseh ostalih trgih, pa so pri Oplu uradno zatrdili, da se bosta oba modela z levim volanom še naprej izdelovala.
Zafira bo na voljo še naprej na "večini" evropskih trgih. Izjeme bodo le na trgih Velike Britanije, Irske in Malte, prav tako je ne bodo več prodajali na Norveškem, kjer so na voljo le še vozila iz zaloge.
GTC bo prav tako še vedno na voljo za naročilo v tovarni ali iz zaloge na "številnih" evropskih trgih, pravijo pri Oplu.
Da je zafira še vedno lahko za kupce zelo privlačen model, je pokazala nedavna nagrada Value Champion 2018 za "best buy" oziroma za model, kjer kupec za vložen denar dobi največ glede tehnologij, uporabnosti, ohranjanja vrednosti in zanesljivosti. Nagrado je zafira dobila že drugo leto zapored. Izbor pripravljajo pri nemški neodvisni analitični organizaciji Schwacke v sodelovanju z revijo Auto Bild.
Trivratna astra GTC je bila osnovana še na prešnji generaciji astre, medtem ko je na cestah že dve leti nov model petvratne astre. Ker zanimanje za kupejevske trivratne različice v segmentu upada, astra GTC bržkone ne bo imela več naslednika. Doslej so jih sicer prodali 40.000, kar je lepa številka za segment.
Sedemsedežna zafira tourer je bila pred dvema letoma izdatno prenovljena in bi tako zdajšnja tretja generacija (od leta 2011) lahko zdržala na trgu še nekaj let, vendar bo vse odvisno od povpraševanja, ki v tem segmentu upada.
Analitiki kot zgled prenosa trga iz enoprostorcev med križance navajajo Peugeot, ki z modeloma 3008 in 5008 hkrati nadomešča enoprostorce in sledi prodajnim trendom družin. Peugeot 5008, ki pokriva zafirin razred, je tako trenutno celo najbolj prodajan družinski SUV v Evropi, kažejo analize Jato Dynamics
dezurni@zurnal24.si
Butasto napisan prispevek. Če modele ukinja britanski Vauxhall, to še ne pomeni, da jih bo ukinil tudi matični Opel. Kar …