Opel astra gre po poti insignie

Foto: Žurnal24 Opel astra Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24 Foto: Žurnal24
Nova generacija opel astre je velik odmik od predhodnice - v pozitivno smer. Ciljamo na kakovost izdelave, opremo in še najbolj na vozne sposobnosti.
Oglej si celoten članek

Strokovnjaki iz Russelsheima so naredili dobro delo, vendar pa se vsaj kar zadeva notranjost, niso posluževali eksperimentov. Prekopirali so večjo insignio, kar pozdravljamo, saj gre za lep izdelek. Zveni stereotipno, vendar pa je od stare astre ostalo le ime in čisto nič več! Z 4420 mm dolžine je astra postala eden od največjih predstavnikov svojega razreda, 71 mm narastka pri medosnem razmaku pa se pozna tako pri sedenju na prvih sedežih, kot na zadnji klopi, kjer bodo imeli vsi potniki dovolj prostora za kolena, glavo, roke ter noge.

Uporabnost na prvem mestu
Notranjost, še posebej armaturna plošča in osrednja konzola, sta povsem spremenjeni. Linije so moderne in bolj zaobljene, tudi zato je počutje za volanom neprimerno boljše. Poleg naštetega je notranjost opremljena s kakovostno plastiko, edina zamera leti na nepraktičen dostop do potovalnega računalnika s katerim se upravlja s pomočjo ročice levo od volanskega obroča. Največji minus pripisujemo preglednosti nazaj, saj je zadnje steklo zaradi napihnjene oblike zadka premajhno, tudi zato je paket senzorjev dobrodošel nakup. Osnovna prostornina prtljažnega prostora je sicer zgolj 370 litrov, dostop do njega pa je zato funkcionalen. Hvalimo tudi čvrsto polico (flexfloor), ki jo lahko nastavite v tri položaje, tudi v ravno dno prtljažnega prostora. Z podiranjem zadnje klopi dobimo 1235 litrov prostora, kar pomeni, da jo lahko izkoristimo tudi za prevoz večjih športnih rekvizitov.

Foto: Žurnal24 Opel astra



Zmogljivi turbodizel
Po 1,6-litrskem turbobencinarju (132 kW/180 KM) smo tokrat na testu preizkusili šibkejši 1,7-litrski turbodizelski CDTI agregat moči 92 kW/125 KM in cosmo paketom opreme. Že osnovna različica opreme ponuja klimatsko napravo, ESP in bogat električni paket, medtem je imel testnik iz seznama dodatne opreme luči AFL, posebne sedeže, flexride, navigacijski sistem in 18-palčna platišča, ki avtomobil občutno podražijo.

Dizelski agregat se je med testom izkazal za elastičen in dovolj zmogljiv, da vožnjo s tono in pol težkim avtomobil v kombinaciji z natančnim šeststopenjskim ročnim menjalnikom naredi tudi športno. K temu pripomore tudi prilagodljiv sistem blaženja flexride. S pritiskom na gumb na armaturni plošči lahko izbirate med normalno in športno vožnjo. Pri slednji je sicer zelo informativen in natančen volan trši, dobro pa se občuti večja odzivnost motorja, ki mu zamerimo le to, da je v startu preglasen. Najvišja hitrost je 195 km/h, motor pa se tudi pri višjih hitrostih ne napreza, še posebej, ker je voznik na voljo tudi šesta prestava.

Foto: Žurnal24 Opel astra



6.000 evrov za tehnološke dodatke
Tovarniški podatki sicer navajajo, da je poraba v povprečju 4,7 litra na 100 prevoženih kilometrih, mi smo astro ukrotili pri 6,6 litrih. Po druženju z novincem iz Russelsheima lahko rečemo, da nas je prepričal, še posebej, ker smo še nedaleč nazaj vozili staro generacijo, ki je nujno potrebovala naslednico. Končno jo je dobila in to dobro. Vendar pa je pregovorno znano, da imajo dobre stvari svojo ceno. Če za ceno osnovnega modela astra, ki stane 14.990 rečemo, da je ugodna in osnovni ceni testnega modela 20.860 evrov še pogledamo čez prste, je za testnik z vso dodatno opremo treba odšteti 27.075 evrov. Veliko, vendar se takšne opremljenosti ne bi sramovala niti limuzine višjega razreda.

Podatki o vozilu: Opel astra 1,7 CDTI (cosmo)
Motor: 1.686 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni turbodizelski
Moč: 92 kW (125 KM)/pri 4.000 vrtljajih na minuto
Navor: 280 Nm/ pri 2.300 vrtljajih na minuto
Poraba: 6,6 litra/100 km (test)
Zmogljivosti: 195 km/h, 11,5 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm):4.419x1.814x 1.510, medosna razdalja 2.685, prtljažnik (v litrih): 370- /1.235
Cena: 20.860/27.075 EUR

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.