Iz Opla so ob premiernem razkritju uradnih fotografij sporočili še, da bodo ampero-e uradno predstavili na pariškem avtosalonu, ki bo potekal od konca septembra.
"Model z bliskom na emblemu združuje pionirsko akumulatorsko tehnologijo in delovanje brez emisij z zabavno izkušnjo vožnje, saj največji navor 360 Nm zagotavlja osupljivo pospeševanje in možnost prehitevanja," so zapisali pri Oplu.
Moč elektromotorja znaša 150 kW/204 KM, po zaslugi izdatne moči in navorja pa naj bi bili speljevanje in popeševanje "paradni lastnosti" ampere-e. Do hitrosti 50 km/h se kompaktni avto požene v samo 3,2 sekunde, od 80 do 120 km/h pri prehitevanju pa potrebuje samo 4,5 sekunde.
Znamka zato ampero-e primerja kar z zmogljivostmi linije OPC. Najvišja hitrost bo vseeno precej nižja, okoli 150 km/h. Obljubljajo pa tudi "bistveno" daljši doseg v primerjavi z večino dosedanjih električnih avtov. Koliko, uradno še ne povedo. Če pa bi primerjali, kaj zmore chevrolet bolt, ameriška različica ampere-e, potek lahko špekuliramo, da bo ampera-e brez kabla šla do 320 km daleč in da bo imela pospešek do 100 km/h prav športnih sedem sekund.
Ker bo baterijski sklop vgrajen v dno avta, bo ampera-e znotraj prostorna za pet potnikov, prtljažnik pa bo na ravni avtov kompaktnega razreda. Opremljena bo z najnovejšo generacijo sistemov za informacije in razvedrilo IntelliLink in sistemom Opel OnStar s širokim naborom povezljivosti v splet.
Video: zakaj se je bodo športni avti bali?
O ceni še ni niti besedice, bratranec chevrolet bolt pa bo v ZDA stal preračunanih 35 tisoč evrov, kar pa je na nivoju prihajajočega tesle modela 3.
Kje pa je originalna ampera?
Opel je pred petimi leti v Evropi poskusil z modelom ampera, dvojčico chevrolet volta. Uporabljala je tehnologijo podaljševalnika dosega. Kljub velikim obetom so jih prodali le okoli 10 tisoč, od tega polovico na Nizozemskem. Naslednice ne bo.
dezurni@zurnal24.si
Če bo tudi ta avtomobilček 40k€+, bo še en flop... Stara Ampera bi šla v prodajo, če ne bi bila …