Opazni ne le med prijatelji, temveč tudi na cesti

Foto: Zavarovalnica Triglav Dajmo se videt kampanja študenti Zavod Vozim Foto: Zavarovalnica Triglav Dajmo se videt kampanja študenti Zavod Vozim Foto: Zavarovalnica Triglav Dajmo se videt kampanja študenti Zavod Vozim Foto: Zavarovalnica Triglav Dajmo se videt kampanja študenti Zavod Vozim Foto: Zavarovalnica Triglav Dajmo se videt kampanja študenti Zavod Vozim Foto: Zavarovalnica Triglav Dajmo se videt kampanja študenti Zavod Vozim Foto: Zavarovalnica Triglav Dajmo se videt kampanja študenti Zavod Vozim Foto: Zavarovalnica Triglav Dajmo se videt kampanja študenti Zavod Vozim Foto: Zavarovalnica Triglav Dajmo se videt kampanja študenti Zavod Vozim Foto: Zavarovalnica Triglav Dajmo se videt kampanja študenti Zavod Vozim
Zavod Vozim, Zavarovalnica Triglav in agencija Yootree Creative so skupaj s študenti ustvarili inovativno kolekcijo oblačil za večjo varnost v prometu.
Oglej si celoten članek

"Dejmo se videt" je pozdrav, ki ga mladi pogosto uporabljajo, zdaj pa je dobil novo razsežnost. Na pobudo Zavoda Vozim, Zavarovalnice Triglav in agencije Yootree Creative so študenti Naravoslovnotehnične fakultete, katedre za oblikovanje tekstilij in oblačil, razvili kolekcijo odsevnih oblačil in dodatkov.

Namen je ozaveščanje mladih o varnosti v prometu, zlasti med uporabniki urbane mobilnosti, kot so e-skiroji in e-kolesa.

Foto: Zavarovalnica Triglav Dajmo se videt kampanja študenti Zavod Vozim

Raziskava Zavarovalnice Triglav, v kateri je sodelovalo več kot 800 uporabnikov e-skirojev in e-koles, je pokazala, da se le polovica počuti varne, vsak tretji pa je že doživel nezgodo. Mladi se pri vožnji redko odločajo za varnostne pripomočke, kot so čelade in odsevna oblačila, kar povečuje tveganje za nesreče. Iniciativa "Ne bluzi, z glavo kruzi" zato išče nove pristope k ozaveščanju o varnosti.

Ponavadi predvsem mladostniki med izdelki za več stila ali za več varnosti vedno izberejo prve. Pet različnih kolekcij izdelkov želi dokazati, da lahko mladi z različnimi stili oblačenja najdejo način, kako skupaj s stilom hkrati poskrbeti tudi boljšo opaznost v prometu in s tem lastno varnost, še posebej v prihajajočem času temnejših zimskih mesecev.

Mladim prilagojen pristop k vidnosti v prometu

Pomoč pri ozaveščanju o varnosti in vidnosti mladim ponuja tudi Zavod Vozim, ki se osredotoča na delavnice in dogodke. Kot pravi direktor Zavoda Vozim, David Razboršek, so mladi "pomembni nosilci družbenih sprememb, zato smo jim dali priložnost, da sami ustvarijo oblačila, ki jih naredijo vidne v prometu."

Foto: Zavarovalnica Triglav Dajmo se videt kampanja študenti Zavod Vozim

Sodelovanje študentov oblikovanja

Študenti Naravoslovnotehnične fakultete so oblačila zasnovali kot sodobne, atraktivne in varne kose, ki uporabljajo najsodobnejše odsevne materiale. Sara Valenci, asistentka na fakulteti, pojasnjuje: "V kreacije smo vključili odsevno blago, odsevne folije in druge inovativne materiale. Ti so pametno združeni s klasičnimi oblačilnimi materiali, da ustvarijo stil in varnost."

Uspeh na Ljubljana Fashion Weeku

Kolekcija je bila prvič predstavljena na Ljubljana Fashion Weeku, kjer so mladi oblikovalci predstavili svoja oblačila z namenom ozaveščanja o pomenu vidnosti v prometu, kar je ključnega pomena v prihajajočih jesenskih in zimskih mesecih. Študent Anže Orešnik je poudaril: "Naše kolekcije prikazujejo, da lahko vsak posameznik poskrbi za večjo vidnost in varnost, ne da bi pri tem izgubil svoj osebni stil."

Kolekcija, ki je nastala v okviru iniciative, bo z delavnicami in javnimi dogodki širila zavest o pomembnosti varne in vidne urbane mobilnosti med mladimi. Njihov cilj je, da bi izdelki postali del vsakodnevnega stila mladih in jim pomagali pri varnejši uporabi mikromobilnosti.

Foto: Zavarovalnica Triglav Dajmo se videt kampanja študenti Zavod Vozim

dezurni@styria-media.si

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.