Razvoj in širitev interneta na najrazličnejše naprave so z obema rokama pograbili tudi v avtomobilski industriji, zato lahko do družabnih omrežij in interenta dostopamo tudi iz avtomobila, s tem pa se je odprl tudi nov trg za marketing.
Po pisanju Reutersa naj bi pri General Motorsu iskali način, kako bi v svoja vozila uvedli možnost reklamiranja stran s pomočjo nove generacije multimedijskega sistema Mylink.
Tako naj bi potniki že leta 2014 na zadnjih sedežih med vožnjo spremljali oglase. Izvršni direktor GM-a Dan Akerson pojasnjuje: "Preučujemo možnosti, da s pomočjo sistema MyLink uvedemo marketinške storitve. To pomeni, da bi se na ekranu pojavil logo podjetja, ki bi bil pripravljen oglaševati. O tem, kako pogosto bi se logo pojavljal na ekranu in kolikšen bi bil zaslužek od oglaševanja, še preučujemo."
Oglasi se selijo na avtomobilske ekrane
Oglaševanje se iz televizije, radijskih sprejemnikov, velikih plakatov, spleta, očitno širi tudi na multimedijske naprave v avtomobilih.