Oglasi se selijo na avtomobilske ekrane

Foto: Chevrolet
Foto: Chevrolet
Oglaševanje se iz televizije, radijskih sprejemnikov, velikih plakatov, spleta, očitno širi tudi na multimedijske naprave v avtomobilih.
Oglej si celoten članek

Razvoj in širitev interneta na najrazličnejše naprave so z obema rokama pograbili tudi v avtomobilski industriji, zato lahko do družabnih omrežij in interenta dostopamo tudi iz avtomobila, s tem pa se je odprl tudi nov trg za marketing.

Po pisanju Reutersa naj bi pri General Motorsu iskali način, kako bi v svoja vozila uvedli možnost reklamiranja stran s pomočjo nove generacije multimedijskega sistema Mylink.

Tako naj bi potniki že leta 2014 na zadnjih sedežih med vožnjo spremljali oglase. Izvršni direktor GM-a Dan Akerson pojasnjuje: "Preučujemo možnosti, da s pomočjo sistema MyLink uvedemo marketinške storitve. To pomeni, da bi se na ekranu pojavil logo podjetja, ki bi bil pripravljen oglaševati. O tem, kako pogosto bi se logo pojavljal na ekranu in kolikšen bi bil zaslužek od oglaševanja, še preučujemo."

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.