Odrasel mini za starejše

Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman Foto: Žurnal24 Mini countryman
Tako kot vsi modeli s prenovo zrasejo, s časom rastejo tudi miniji. Četrti model po vrsti - countryman - je tako končno presegel mejo magičnih štirih metrov.
Oglej si celoten članek

Kljub štirikolesnemu pogonu in večji oddaljenosti od tal pa ne gre za suva, čeprav bi sodeč po ceni mednje lahko spadal.

Videti je in pelje se kot mini
Po videzu je tipičen mini le da so ga pogojnemu terenskemu poslanstvu primerno odmaknili od tal mu dodali bolj zajetne plastične obrobe in napihnili blatnike. Countryman tako deluje kot da bi prestal kuro bodybuildinga. Različica cooper S pa je dobila tudi nekaj zanimivih detajlov, v obliki spojlerjev in večjih odprtin za zajemanje zraka, ki bodo gotovo krasile tudi minije prihodnosti. Zadek je prav tako prepoznaven, čeprav drugačen kot doslej, pripadnost znamki pa jasno veleva občutno večji logo kot doslej, ki služi kot tipka za odpiranje.



2+2 zasnova ali klasična sedežna klop
Znotraj vas pričaka zasnova 2+2, brez doplačila pa vam dva ločena sedeža, ki sta sicer bolj udobna, v tovarni zamenjajo za klasično sedežno klop. V obeh sedežnih vrstah najdemo še vedno všečno ambientalno razsvetljavo, tudi okoli novih vodil, kamor pričvrstite navigacijo, etui za očala ali odlagališče za pijačo. Te lahko potem tudi poljubno premikate ali prestavljate. Dodatek je sicer zanimiv in izviren (nekaj podobnega sicer tudi že imajo pri Oplu), je pa njegova funkcionalnost pogojna. Ergonomija je dobra, s pomisleki, glede velikega osrednjega zaslona katerega rob krožnice pripada merilniku hitrosti. Ampak to so dobro rešili in na osrednji (manjši) zaslon merilnika vrtljajev potisnili še ta podatek v digitalni obliki. Enako dobro se odreže glede kakovosti materialov in izdelave. Zmoti pa dejstvo, da bočna stekla premorejo impulzno odpiranje le pri odpiranju, ob izstopu iz avta pa morate zaradi dvojnega zaklepanja obvezno odkleniti vrata in  prtljažnik, kakor tudi pokrov za dolivanje goriva. Zamudno. Usnje se razumljivo doplača, prav tako zelo poslušljiv avdio sistem prestižne znamke. Sliko (uporabniško) nekoliko pokvari le neintuitiven vmesnik sicer velikega zaslona, ki se lahko uporablja tudi kot navigacija. Zmoti tudi odročno postavljen v vse smeri pomično stikalo (kot majhen joystick), ki zahteva da voznik odvrne pogled s cestišča.

 

Glede prostora je tako, da je tega več kot pričakuješ od značke na pokrovu motorja, saj je prostora nepričakovano veliko tudi v drugi vrsti, saj lahko sedeža vzdolžno pomikate  za 130 milimetrov, slaba stran tega, pa je, da je pri 2+2 zasnovi nekoliko vidna vsebina prtljažnika saj polica na tem vsega ne zmore skriti. Prtljažnik je dvonivojski in nudi od 350 do 1.170 litrov prostora. Za primerjavo, to je 90 litrov več kot pri clubmanu.


    
Lega na cesti iz učbenika
Vse je tako kot mora biti pod pokrovom motorja. Tam se namreč vrti majhen a zmogljiv prisilno polnjen bencinar, ki ga razganja od moči, a je vseeno lahko ukrotljiv, s tem pa primeren za zelo širok spekter voznikov. Svojo nrav najbolje pokaže, ko pritisnemo na tipko sport. Takrat je zelo všečen izpušni sistem še odzivnejši. Moti le, da natančen šest stopenjski menjalnik nima jasnejše zapore v vzvratno prestavo. Turbo zasnovi navkljub, ali prav zaradi te, so odlike motorja velika odzivnost že pri nizkih vrtljajih, saj je vseh 240 Nm navora na voljo že pri dizelsko nizkih 1.600 vrtljajih. Po drugi strani pa največjo moč 135 kW doseže pri relativno nizkih 5.500 vrtljajih. Med tema dvema točkama pa se marsikaj dogaja. Motor namreč vleče zelo zvezno, približno na polovici poti popusti prva turbina in vajeti v roke vzame druga. Ampak voznik tega ne opazi. Zaradi zmogljivega podvozja in vzmetenja, je tudi pri teh hitrosti avto zelo dobro vozen in deluje kot prikovan na podlago, tako da lahko legi na cesti tudi v zelo zaprtih ovinkih ko pogon hipoma prehaja od načina vse na prednjo os, do razmerja 50:50, če je treba pa za trenutek ves navor pošlje tudi proti zadnjem kolesnemu paru, la aplavdiramo. Se pa v primerjavi z ostalimi miniji pozna nekoliko višje težišče.

Podatki o vozilu: Mini countryman cooper S all4
Motor: 1.598 cm3
Vrsta: štirivaljni vrstni bencinski
Moč: 135 kW (184 KM)/pri 5.500 vrtljajih na minuto
Navor: 240 Nm pri 1.600 vrtljajih na minuto
Poraba: 9,5 litrov/100 km, 157 gramov CO2
Zmogljivosti: 215 km/h, 7,6 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm):4.097x1.789x 1.561, medosna razdalja 2.595, prtljažnik (v litrih): 350/1.170
Cena: 28.400/38.044 EUR

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.