Volkswagen je z Renaultom brez dogovora končal pogovore o morebitnem sodelovanju pri razvoju cenovno dostopnega manjšega električnega avta, ki ga bo Renault tržil pod imenom twingo. Čeprav tega Francozi še niso uradno potrdili, je zelo verjetno, da bodo model renault twingo od leta 2026 naprej izdelovali v Revozu v Novem mestu.
Pred meseci je prišlo na dan, da evropska velikana iščeta sinergije pri zniževanju stroškov tega izredno dragega projekta. Volkswagen ima namreč tudi sam namen ponuditi električni avto za manj kot 25 tisoč evrov, imenoval se bo ID.2, predstavili bi ga radi že leta 2025.
Za zavoro potegnil ...
Kot poroča Reuters, ki se sklicuje na štiri različne vire, so pogovori zašli v slepo ulico in so praktično zaključeni. Tako je jasno, da Volkswagen ne bo izdeloval avta na slovenskih tleh in da bo iskal druge rešitve pri razvoju platforme za svojega malčka.
Menda naj bi imel odločilno vlogo pri tem, da je ambiciozna ideja o francosko-nemškem projektu propadla, vplivni delavski svet Volkswagna.
Neuspeh je slabo znamenje za evropsko avtomobilsko industrijo, ki mora najti učinkovite recepte, če se želi boriti proti napovedani poplavi cenejših kitajskih električnih vozil. Šef Renaulta, nekdaj pa Volkswagnove znamke Seat Luca de Meo, je pred časom pozval k sodelovanju evropske avtomobilske industrije na podoben način, kot se je različnim proizvajalcem uspelo združiti pri projektu Airbus.
De Meo v preteklih intervjujih ni izključil možnosti, da bi v primeru neuspelih pogovorov z evropskimi znamkami sklenil dogovor o sodelovanju s katerim od vzhodnih prišlekov.
Pod to SS-sesovsko ptičjo vlado vlagatelji bežijo ,kakor jih noge nesejo, domači podjetniki pa svoja podjetja selijo v tujino, do …