Kar trenutno za večino potrošnikov pomembna postavka v strošku gospodinjskega proračuna predstavljajo cene goriv, bi lahko bila to v prihodnosti cena polnilnega toka za električna vozila. Zdaj sta dva velika dobavitelja, ameriški električni pionir Tesla in podjetje Ionity, znižala cene polnjenja.
Glede na spletno stran Teslamag je elektrika iz Teslinih tako imenovanih "superchargerjev" od sredine avgusta stala le 33 centov na kilovatno uro. V času konic je polnjenje dražje. Tudi cene se razlikujejo ne samo od države do države, ampak tudi od lokacije do lokacije. Cena električne energije Tesla niha, prav tako cene vozil. Tesla že nekaj časa na svojih postajah omogoča tudi polnjenje električnih avtomobilov drugih proizvajalcev. Je pa elektrika zanje dražja, razen če ne sklenejo naročniškega razmerja.
Ionity: Dražji in cenovno stabilnejši
Cene električne energije pri Ionityju so veliko bolj stabilne, a tudi višje. Skupno podjetje BMW, Mercedes, Audi, Porsche, Ford in Hyundai/Kia od začetka leta 2020 v Nemčiji zaračunava 79 centov za kilovatno uro. Zdaj pa so iz Ionityja sporočili, da spuščajo cene. V prihodnje bo deset centov nižja pri 69 centih/kWh. V Franciji, kjer je bila cena že deset centov nižja kot v Nemčiji, se je cena polnjenja znižala na 59 centov. Še cenejše je z mesečno naročnino, takrat kilovatna ura stane 49 centov/kWh. Ob hkratnem padcu cene na Norveškem na 4,82 NOK/kWh je po navedbah podjetja polnjenje zdaj cenejše na 60 odstotkih vseh postaj Ionity.
Sicer ne poznam pisca tega članka vendar dvomim da spada v ''težkokategornika'' z letnimi neto prihodki nad 100K€. Torej spada …
Sure, revži bodo financirali bogataše z drugimi avti! Najprej z variabilno omrežnino, potem pa še s ceno elektrike! Vse za …
zatanknte si ta drek nekam