Od tri do pet tisoč dražji prestižni C4

Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citro%C3%ABn DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4 Foto: Žurnal24 Citro%C3%ABn DS4 Foto: Žurnal24 Citroën DS4
Na slovenski trg je zapeljal drugi iz Citroënove DS družine – DS4. Gre za 4,28 metra dolgo kombilimuzino, ki je od C4 krajša za pet in širša za dva centimetra, v višino pa je je za 3,4 centimetra več.
Oglej si celoten članek

Štirivratni povišani kupe je od primerljivega C4 dražji od 3,5 do pet tisočakov, vedno pa prinaša več opreme in tudi napredne tehnike. Letos naj bi našel okoli 100 kupcev, kar je glede na osnovno ceno 19.490 evrov razumljiva številka.

Drugačen in bolj dinamičen od C4
DS4 zgodbo začenja drugje kot C4, ki mu kljub vsem razlikam služi kot osnova. Dizajn je tu postavljen v prvi plan, in sicer želi obračati glave kjerkoli se pojavi in ugajati čim širšemu krogu, predvsem pa želi delovati prestižno ali dražje.  Nasajenost na kolesa je pri DS4 nekoliko višja, enako velja za vstopanje in sedenje na sedežih, oba para bočnih vrat pa sta dovolj široka. Posebnost predstavlja drugi par, ki zaradi oblike kromiranega dela (ta se zajeda globoko v karoserijo) ne omogoča pomičnega zadnjega bočnega stekla. Niti vstran! Zadek je prav tako zelo dinamičen, tako kot na motorni maski in boku pa prednjačijo krom, ki na spodnjem delu imitira dvojno izpušno cev. Zaradi športne bočne silhuete in dinamičnega zadka pa nekoliko trpi preglednost, predvsem nazaj.



Znotraj boljši materiali in več opreme
Tudi notranjost je dodobra znana, vsaj kar se tiče linij, ki jih riše sredinska konzola in armaturna plošča, so pa materiali veliko bolj izbrani, pri bolje opremljenih različicah pa usnje prekriva tudi sedeže, vratne obloge ter armaturno ploščo. Posebnost pri tem je barva, ki je lahko tudi krem rjava in vzorec na sedežih, ki posnema pas ročne ure. Za večjo zračnost skrbi panoramsko vetrobransko steklo, ki prednjima potnikoma omogoča pogled navzgor pod kotom 45 stopinj.

Glede prostora je tega dovolj v prvi vrsti in v drugi za glave, za kolena pa je centimetrov kolikor veleva razredno povprečje. Nadpovprečno velik je 370 litrski prtljažnik, nekoliko previsoka je le njegova odprtina. Na voljo so trije paketi opreme: chic, so chic in sport chic, vsi pa v primerjavi s C4 prinašajo še več opreme in dodatkov. Osnovni vsebuje serijski ESC, ročno klimo, tempomat in omejevalnik hitrosti, radio MP3, naslon za roke in volan v usnju ter meglenke, ki svetijo v ovinek. Pri so chic klima postane dvo območna in avtomatska, lita platišča so palec večja in merijo 17 palcev, dobite pa tudi connecting box z AUX in USB priključki, eTouch, ambientalno osvetlitev in stopalke in pragove iz aluminija. Med drugim pa tudi masažna prednja sedeža in delno usnjeno oblazinjenje. Sport chic k zadnjim parkirnim senzorjem (serijski pri so chic) doda še prednje, dobi pa tudi sistem za merjenje parkirnega prostora in nadzor mrtvega kota, 220 voltno vtičnico, dvobarvno usnjeno oblazinjenje in 18-palčna platišča.

S seznama doplačil velja omeniti sisteme kot so lane assist in pomoč pri speljevanju v klanec, z vidika udobja pa navigacijo z 40 Gb trdega diska.



Prvič pri Citroënu motor THP200
Motorna paleta je prav tako na moč podobna tisti pri C4, kar pomeni da se začenja z 88-kilovatnim VTi120 agregatom pri bencinarjih in nadaluje s  115 kilovatnim THP155 „turbakom“, oba sta plod sodelovanja z BMW. Prvič si lahko kupec omisli še THP200 motor s 147 kilovati (tudi BMW), ki s pomočjo neposrednega vbrizgavanja goriva in variabilnega odpiranja sesalnih ventilov ter krmiljenja sesalne in izpušne odmične gredi dosega do šest odstotkov nižje emisije in porabo kot sicer. Za še boljši vtis poskrbi membrana, ki ob pospeševanju še izboljša zvok motorja. Enaka ponudba (kot pri C4) je na dizelski strani, kjer vstop pomeni 82 kilovatni HDi110 motor, ki je na voljo tudi v e-HDI različici z le 114 grami emisij CO2, višek ponudbe pa predstavlja HDI160 z 118 kilovati največje moči. Menjalnik je v osnovi šest stopenjski ročni, le pri osnovnem bencinskem motorju ima razmerje manj. THP155 in e-HDI različici sta na voljo zgolj z šest stopenjskim robotiziranim menjalnikom, ki pri C4 ne prepriča.

Cene se na strani bencinarjev pričnejo pri 19.490 evrih, kolikor stane različica chic VTi 120, za višji paket opreme je treba doplačati 2.400, za bolj zmogljivi motor THP155 pa k temu dodati še 2.700 evrov. Višek ponudbe na bencinski strani pomeni različica sport chic THP200, ki jo pri uvozniku cenijo na 28.290 evrov. Na dizelski strani se prične pri 21.490 evrih kolikor stane chic Hdi110, za različico e-HDI je treba dodati 950 evrov, za višje pakete opreme pa tako kot prej. Višek dizelske ponudbe predstavlja sport chic HDi160, ki stane 26.590 evrov. Letos naj bi jih prodali 100.

Obišči žurnal24.si

Komentarjev 1

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.