Oče terenec, mama limuzina. Kaj nastane?

Foto: Mercedes-Maybach Mercedes-Maybach G 650 landaulet Foto: Mercedes-Maybach Mercedes-Maybach G 650 landaulet Foto: Mercedes-Maybach Mercedes-Maybach G 650 landaulet Foto: Mercedes-Maybach Mercedes-Maybach G 650 landaulet Foto: Mercedes-Maybach Mercedes-Maybach G 650 landaulet Foto: Mercedes-Maybach Mercedes-Maybach G 650 landaulet Foto: Mercedes-Maybach Mercedes-Maybach G 650 landaulet Foto: Mercedes-Maybach Mercedes-Maybach G 650 landaulet Foto: Mercedes-Maybach Mercedes-Maybach G 650 landaulet Foto: Mercedes-Maybach Mercedes-Maybach G 650 landaulet
Mercedes-maybach G650 landaulet je labodji spev za zdajšnjo generacijo razreda G.
Oglej si celoten članek

G se torej po kar 38 letih počasi poslavlja, a pri Mercedesu so prišli na idejo, da bi ga pred tem še malce sparili s svojo najbolj luksuzno podznamko Maybach. In ker ogromno usnja, dragih materialov in drugih pripomočkov za več udobja v tem sprva vojski namenjenemu čistokrvnemu terencu ni dovolj, so mu še odrezali streho, da mu lahko k imenu dodajo pripono landaulat, ki jo pri znamki Mercedes-Benz uporabljajo že zadnjih 100 let. 

G 650 landaulet je postavljen na masivno podaljšano platformo, ki so jo nekoč uporabili že pri modelu G500 4x4² in šestkolesnem G63 6x6².

Landaulet je dolg kar 5,34 metra, širok pa 2,11 metra, medtem ko v višino meri 2,33 metra. Medosna razdalja je kar 3,43 metra, kar je več od medosja razreda S, ki je podlaga za maybach različico S65. Postavljen je na 22-palčna platišča.

Notranjost G650 landauleta je kakopak v največji meri oblazinjena v prestižnem usnju. Vsi štirje sedeži so ločeno nastavljivi, zadnja dva imata zares veliko prostora za noge, lahko sta tudi enaka kot v limuzinskem maybachu, vključno z masažo z vročimi kamni.

Prav tako imata zadnja potnika namesto trdne strehe nad seboj spravljivo streho, ki se med neuporabo spravi v velik prtljažnik. Vezi z limuzino G 650 ohranja tudi ob pomoči stekla, s katerim je mogoče ločiti potniški prostor od vozniškega. Steklu je mogoče nastavljati prosojnost. V osrednji zadnji konzoli sta spravljivi mizici, dodatno lahko potnika uporabljata še dva 10-palčna zaslona, s katerima upravljata z infotainment sistemom. 

Pod prednji pokrov so vgradili V12 6,0-litrski biturbo motor s 463 kW (630 KM) in 1.000 Nm navora. 

Ne skrbite, tega stvora ne boste prav pogosto videli, saj je omejen na vsega 99 primerkov, pa še ti bodo verjetno večinoma namenjeni na Bližnji vzhod. Izdelovali pa ga bodo tik za slovensko mejo, v avstrijski Magna Steyr tovarni v Gradcu. V živo si ga lahko ogledate marca na salonu v Ženevi. 

dezurni@zurnal24.si

 
Obišči žurnal24.si

Komentarjev 0

Napišite prvi komentar!

Pri tem članku še ni komentarjev. Začnite debato!

Več novic

Zurnal24.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, funkcionalnosti in prikaza oglasnih sistemov, zaradi katerih je naša storitev brezplačna in je brez piškotkov ne bi mogli omogočati. Če boste nadaljevali brskanje po spletnem mestu zurnal24.si, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta zurnal24.si kliknite na "Strinjam se". Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku. Več o tem si lahko preberete tukaj.