Če obtičimo na klancu in ne moremo več naprej se je treba najprej prepričati, ali se lahko z vozilom spustimo po klancu nazaj.
Če je post prosta, je treba pohoditi stopalko sklopke in spusti zavoro, ter nadzorovano dovoliti avtomobilu, da pridobi malce hitrosti. Ko ocenimo, da je hitrosti dovolj, hitro zavrtimo volan v eno smer (tja kjer imamo dovolj prostora). Vozilo se prične obračati in ko je približno pod kotom 90 stopinj, pohodimo zavoro in jo držimo toliko časa, da se vozilo približno poravna v želeno smer. Istočasno sami poravnamo tudi volan. Nato za varen spust spustimo sklopko in se v prvi prestavi spuščamo po klancu navzdol. Takšen manever je seveda moč izvesti le pod pogojem da imamo dovolj prostora za obračanje.
Pri takem manevru je lahko ovira sistem ESP, zato je priporočljivo, če imamo seveda to možnost (tako časovno glede na situacijo kjer smo obtičali, kot tudi tehnično, če nam avto to omogoča), da ga za sam manever obračanja izključimo. V primeru, da smo vozilo parkirali na klančini, ki čez noč pomrzne, voznik pa ne zmore peljati z mesta, pa se lahko varno »izvlečemo« le s pomočjo verig, ali pa s posipanjem ceste.
Manevre, kot je opisani, se je možno naučiti na tečajih oziroma treningih vožnje. Nekatere šole vožnje v zimskem času tovrstne tečaje organizirajo na zasneženih poligonih.
Napišete naslov kaj narediti ko obstaneš na zasneženem klancu, potem pa daste edino rešitev, ki v večini primerov ni rešitev. …
V življenju (40let, 900.000 km) takšnega klanca še nisem srečal! Sem se pa hotel vrniti navkreber po mokrem asvaltu, pa …